רנו מגאן 2020 נסע כ 93,000 ק"מ. במצב עמידה ברמזור כשאני משחרר את הבלם המכונית מתקדמת לאט ולפעמים יש,רעידה קלה מאוד, תקין? לפעמים בתחילת הנסיעה כשלוחץ על דוושת הגז, בהתחלה מרגיש,שההילוך משתלב והרכב מנתר קדימה, אין רעש מיוחד,פשוט תחילת הנסיעה לא חלקה. ברשותי גם סובארו חדשה ושם אין שום הפרעות ואני יודע שתיבות ההילוכים שונות ברנו זה רובוטי ובסובארו זה רציף. מה דעת המומחים?