יש את מוסך דימה באזור תעשיה שילת אני לא יודע אם הוא מתעסק בזה ספציפית אבל אני מאמין שכן
יצא לי לקפוץ אליו כמה פעמים ויצאתי מבסוט
הבנאדם מקצוען (לא כזה פרקטי להחלפת שמן) זריז, אחלה שירות והמחיר שפוי לגמרי
לפי הידוע לי אם אין תיקתוקים מכיוון הגלגל אז זה לא ציריה אבל אם זה ציריה שווה לטפל בהקדם
לאבא שלי היה ג"כ רעידות באיזור ה80 קמ"ש רק בלחיצה על הגז וזה היה בגלל מיסב שאת זה לא דחוף להחליף ע"פ המוסכניק
עברות תנועה שניתנו על ידי פקח או שוטר ישנה התיישנות לאחר שנה
עברות שצולמה על ידי מצלמה חוק ההתיישנות שלה הוא לאחר 4 חודשים
למעט אם נטען שהעברה בוצעה שלא ע"י הנהג שהזמן מאורך לשנתיים