Jump to content

gadiheiman

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי gadiheiman

  1. מקפיץ ... אנא, עזתרכם תודה
  2. שלום לכולם ברשותי מאזדה 323 לבנה. ברוב חוכמתי הדבקתי עם סלוטייפ משהו על האוטו ושהורדתי נשאר שאריות דבק. על הדבק, תוך רגע, נדבק אבק. האוטו שלי מלא בחלקים קטנים מעצבנים חומים כאלו. בבקשה עזרה איך לנקות בלי לפגוע בצבע או בשפשופים ... כמו כן, הייתי מעוניין לעשות מילוי צבע בחלקים קטנים שהבצע התקלף. האם אפשר לעשות עצמאית ? אם כן, איזה חומר ? תודה רבה
  3. שלום זקוק לעזרתכם לגבי רכישת סופר לנסר 97 GLXI ... 98 אלף קילומטרים. האם מישהו יודע על צריכת דלק שלו ובכלליות ? תודה רבה רבה
  4. שלום לכולם רכשתי מאזדה 323 שנת 2002 ללא ספר הרכב שלה. גם בחברה אומרים לי שאין את זה בכלל .. האם מישהו יכול להמליץ לי מאיפה להשיג או שיש לו או כל פיתרון אחר ? תודה רבה.
  5. שלום לכולם ברשותי אופל קורסה איזיטרוניק שנת 2004 . לאופל יש שליטה על הרדיו מההגה . חיפשתי בכל מקום אפשרי .. אין שום הסבר בשום מקום שחיפשתי על תפעול מקסימלי של הלחצנים . כל נסיעה אני מגלה משהו חדש .... מישהו יכול לעזור לי למצוא הסבר רשמי או כתוב על כך ? תודה
  6. שלום אבל .. אולי אני עיוור אבל אני לא מוצא בפורום הזה חיפוש עזרה .. מישהו ? תודה
  7. אוקיי אני מתחיל טיפה להבין .... מזה אומר 6X9 ? זה הגודל של הרמקול ? כמה וואט זה טוב לרמקול אחורי ? יש לכם המלצה לחנות שאני אגש לשם וימליצו לי ? מישהו אמין שאתם מכירים באזור המרכז .. תודה רבה
  8. לא יודע .. לא חשבתי על זה .. לא יותר מידי ... משהו כמו 100 - 200 ש"ח ... לזוג רמקולים או יותר ? אם יש לכם המלצה לאיזה סוג .. יש לכם אולי המלצה איפה לקנות ? ד"א , אם אתם חושבים להוסיף עוד כסף תגידו ... תודה
  9. לדוגמא : http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=YHRY6SPEAKER - זה נחשב כטוב ? או אולי זה : http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=RW63300 תודה שוב
  10. שלום לכולם . צריך בבקשה המלצה מכם על מפרט של רמקולים טוב . אין לי משוג בכלום ואין לי כוונה לקנות מערכת מפוצצת אלא משהו שיעשה סאונד טוב ואיכותי . אני מעוניין ברמקולים אחוריים ( אולי גם קדמיים ) שיתנו לי סאונד היקפי . יש לי 2 קדמיים די טובים נראה לי . יש לי אופל קורסה ושמעתי שזה בעיה להתקין רמקולים אחוריים , מישהו מכיר ? תודה רבה
  11. שוב .. לא באתי לפגוע ... סתם לידע ... באמת שאין צורך להיעלב ...
  12. תודה לכל העונים ... שאלה אחרונה , בלי להעליב ובאמת בלי לפגוע , מה הידע של האנשים בפורום פה ? תודה רבה רבה שוב
  13. בקשר ל UMI זה לא חברות רבת שנים . פשוט מכיר מישהו איש מפתח שם שיש לו הנחה במסגרת התפקיד שלו ואני מנצל את זה . וכן , זה הפעם הראשונה שאני קונה אוטו . אני חושב שאני אלך על האופל . גם בגללכם וגם בגלל המפרט ורמת גימור גבוהה יותר . כמה שאלות אחרונות ... : איך האופל מבחינת ביצועים ? זריז ? איך האמינות של האוטו בכלליות ? תודה
  14. אני ממש לא לחוץ ואני לא קונה רכב ממאכרים . פשוט יש לי הנחה מאוד גדולה ב UMI ואני קונה ממחלקת הטרייד אין שלהם . בגלל זה יש לי הנחה אפילו של למעלה מ 10,000 ... אז למה לא לנצל אותה ? מישהו מכיר אולי את גטס דגם GL ? תודה
  15. אני קונה אותם ממכרים ככה שהמחיר זה משהו כמו 10,000ש"ח לפחות פחות ממחירון . אלו 2 המכוניות שיש לי .. ואני משתגע ... לא יודע מה לבחור בגלל שזה ממקומות שמחר יכולים לקחת לי את האוטו אני לחוץ על זה ... מה אתה ממליץ ?
  16. באמת היונדאי בא מהשכרה . ואלו האופל בא מפרטי יד 2 . מה לגבי צריכת הדלק ? שמעתי שהאופל יותר חסכונית גם בגירסה האוטומטית שלה מול הידנית של גטס . זה נכון ? מה אתם ממליצים ? שוב .. תודה
  17. אז אני אסגר על עצמי יותר ... אני בן ... כנראה בגלל לחץ חוץ מזה .. לא צריך להיות תוקפניים פשוט לכתוב מה דעתך , לא ? תודה
  18. קודם כל אני חייב שזה פורום נהדר , אני גולש שקט פה וזה מקום נפלא לידע נוסף . יש לי בעיה קשה ... סוף סוף אני קונה רכב . יש לי 2 אופציות : אופל קורסה - איזיטרוניק - 1400 סמ"ק - אוטומטית - שנת 2004 - 78,000 ק"מ . או יונדאי גטס - GLS - 1400 סמ"' - ידנית - שנת 2004 - 78,000 ק"מ . כמו ששמתם לב אותה שנה ואותה קילומטרז פלוס מינוס ...... הבעיה היא שאופל יותר יקרה ב 10,000 ש"ח ..... מה עושים ? מה לוקחים אני מתכוונת מבחינת אחזקה , דלק , ערך רכב וכו' ... אני מתכוון לקנות מחר .. אז בבקשה תעזרו לי מהר תודה
×
×
  • תוכן חדש...