Jump to content

gadiheiman

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי gadiheiman

  1. היי. עזרתכם. סוזוקי שנת 2014 שבבדיקה לפני קנייה נמצא חוסר שמן. החשש הוא שהמנוע שורף דלק ולכן זה מחשיד. האם זה נכון או שטבעי שיש חוסר שמן? אוסיף שהרכב רגע לפני טיפול תקופתי עם 160,000 קמ. תודה
  2. היי. 2 אופציות יש לי לפיזו 5008. 1.2 בנזין או 1.5 סולר. אין שיקולי אחזקה ודלק (ליסינג). הרכב יעשה כ 50 אלף ק"מ בשנה. מבחינת נוחות מנוע וביצועים - מה דעתכם ? אשמח לדעת. תודה רבה
  3. שלום. ברשותי אאוטלנדר 2020. האם ניתן להוציא מידע ממחשב הרכב, כמו - שימוש בבקרת שיוט, מהירות מסויימת ביום מסויים וכו'? תודה
  4. ואם לא מניע.. מה לדעתך הבעיה?
  5. יודע להסביר היכן החריץ להנעה ידנית? מאוד מאוד יעזור
  6. תודה. הפכתי את האוטו ולא מצאתי איך מניעים עם המפתח... איפה החריץ?? לא הבנתי את ב'. אשמח שוב להסבר. תודה
  7. שלום לכולם ברשותי מיצובישי אטראז 2016 עם מפתח חכם. בימים האחרונים ההנעה עושה ממש בעיות. כפתור ה start לא מגיב. כלום.( הקודן כן.. כך שזה אולי לא בעיית מצבר?). רק לאחר כמה דקות של לחיצות וכו' זה מגיב ומניע. יודעים אולי למה? אולי בעיית בטריה מפתח? או, בכל זאת, מצבר? אשמח מאוד לעזרתכם הדחופה. תודה רבה
  8. אני לא מחפש רכב מצטיין... אלא משהו משפחתי פשוט עד אזור 55 אשח. משהו של גג 15,000 ק"מ בשנה. רכב שני. יש אולי רעיונות? לגבי מחיר הליסינג - ההצעות כמעט דומות של הפרטי והליסינג... לכן ההתלבטות הקשה תודה
  9. שלום לכולם. מחפש לקנות רכב, כנראה i25 או קיה סיד. השוק, מלא הזדמנויות. מה עדיף? ראשונה מליסינג או ראשונה מפרטי? אשמח מאוד לכל סוגי התובנות. תודה גדי
  10. תודה לא מצאתי באיביי משהו רלוונטי... תוכל אולי לעזור לי ? אשמח גם בארץ חנות רלוונטית תצודה
  11. שלום לכולם אשמח מוד לעזרתכם. רושתי הונדה גאז' 2013 ואחד מלחיצי המזג שבורים מצ"ב תמונה. החיפשתי מלא ולא מצאתי איפה למצוא ... אשמח מאוד עזרתכם היכן ניתן למצוא את זה ? כמו כן, האם ניתן להתקין לבד ? תודה
  12. אז איך האוטו כן נדלק בסוף ? כמו כן, יש דרך לבדוק מצב מצבר ? אולי הוא גוסס ...
  13. שלום לכולם ברשותי הונדה ג'אז 2013. היברידית. בימים האחרונים יש בעייה בהתנעה. שמסובבים את הסוויץ זה עושה קולות של תחילת התנעה אך מיד מפסיק. ככה כמה פעמים. לאחר מס' ניסיונות וכמה דקות זה פתאום כן מתניע. כאלו היה צריך לחמם משהו ואז זה נדלק. שמכבים , בזמן סביר אח"כ , זה מתניע כרגיל. אם נשאיר לילה, התנעת בוקר ראשונה תהיה כמו שרשמתי. בגלל שזה כן מתניע, לא נראה לי שזה מצבר. יש אולי רעיון מזה ? תודה רבה ושנה טובה לכולם
  14. שלום, ברשותי יונדאי I25 חדשה. במערכת המולטימדיה ישנה תוכנת IGO מובנית והמפות מעודכנות לשנת 2012. האם יש אפשרות לעדכן או להתקין קובץ מצלמות או משהו כזה ? ישנו חיבור ל USB אם רלוונטי ... תודה
  15. שלום לכולם, ברשותי פוקוס 2009 עם רדיו שנראה כמו טלפון. במה מדובר ? איך אפשר להשמיש את זה ? חיפשתי ולא מצאתי מתקן ל SIM ? אם זה לא תומך, מה אפשר לעשות שיתמוך ? עזרתכם.. תודה רבה
  16. ניסיתי לדפוק בחזרה וללא הצלחה. לא הצלחתי למצוא קליפסים על פניו הכל נראה שלם . מזתאומרת בעיה קטנה ?
  17. לא ברור מה קרה. פתאום ראיתי את זה. מניסיון, אין לי כח לזה מול הליסינג. האם זה סיפור רציני ?
  18. שלום לכולם, היום קיבלתי רכב חדש מליסינג והטמבון הקדמי התנתק לי בחלקו. לא באשמתי. אני חושב שהוא לא היה מחובר כראוי. בכל מקרה, מצ"ב תמונות. מדובר על יונדאי I25 האם מדובר במשהו רציני שהליסינג יעשה סיפור או שכל מוסך יכול לסדר ? מה עלות הסידור של דבר כזה ? תודה רבה
  19. שלום לכולם, מחפש ספר רכב ל I25 שנת 2013. לא קיבלתי עם הרכב ולא מצאתי באינטרנט. גם בחיפוש פה לא מצאתי.. אנא עזרתכם בעניין זה תודה
  20. אין לי תקציב. זה ליסינג. החברה נתנה לי 2 אופציות I25 או סוניק. על זה ההתלבטות . תודה
  21. שלום לכולם, מבקש את עזרתכם בבחירת ליסינג. כדי לחדד את העניין - אנחנו משפחה של 5 נפשות. מאחורה מקום ל 2 בוסטרים + אשה באמצע. מקדימה - כסא תינוק. מבקש את עצתכם בעניין מרווח ובטיחות. כמו כן, כמובן שעניין הנוחות והאבזור גם חשוב .... מדובר על מכוניות חדשות (2013 או 2014) . מה דעתכם ? תודה
  22. א' לא ראה את ב' בגלל שדה ראייה. בצילום לא רואים אך לא היה ניתן לראות את ב' מגיע שעוצרים עצירה מלאה בעצור. ב' נסע בוודאות בנתיב שמאל ובכל זאת נסע ישר. בקיצור, אנא המלצתכם מה לטעון כדי להעביר את האשמה (או חלקה לפחות ..) לנהג ב'. ושוב, אני באמת חושב שב' יש לו חלק בעניין. השאלה מה בדיוק העניין החוקי פה. תודה ושנה טובה
  23. א' לא ראה את ב'. אחרת היה נותן לו לעבור. ב' נסע ישר על נתיב שמאל את שני אלו לא ניתן להוכיח אבל אני חושב שאין עוררין על כך גם מנהג ב'.
  24. ראשית, תודה לכולם על המענה הרחב ושנה טובה ומוצלחת. שנית, רכב א' ביצע עצורה מוחלטת בעצור הראשון. לא היה מכונית שנראת לעין. שרכב א' התחיל חצות את הצומת, הוא ראה לפתע את רכב ב' נוסע בנתיב שמאל. רכב ב' נסע ישר והתכוון לנסוע ישר . אך נסע בנתיב שמאל. מכיוון שרכב א' לא ראה אותו, החליט לעצור עצירה מלאה באמצע ולתת לו מענה. אין ספק שרכב ב' לא העריך נכון מרחק או היה מהירות גבוהה ולכן קרתה התאונה. טענתי היא שבגלל חוסר יכולת לראות את ב' אין אשמה בכלל על א'. נכון ?
  25. בוצעה עצירה מוחלטת בתמרור העצור. לאחר הכניסה לצומת הבחין א' במכונית ב' (שא' עצר בעצור -ב' לא היה נראה לעין), ולכן א' עצר באמצע הצומת. מכונית ב' לא שמה לב , כנראה, למוכנית א' ונוצר שפשוף. האם מכונית א' יכולה לצאת בשלום מהעניין החוקי פה ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...