gadiheiman
-
הודעות
68 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי gadiheiman
-
מי אשם בתאונה
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אז א' עמד. בוודאות. האם א' יכול להאשים את ב' בחוסר זהירות וביכולת למנוע תאונה לו רצה ? -
מי אשם בתאונה
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
האם יש הקלה בחוק כלשהיא לרכב א' ? זה אי תנועה גדול שאמצע הנתיבים וכל המכוניות מבצעות עצירה זו. זה בלתי אפשרי בתנועה ברחוב הזה להיכנס לצומת ללא עצירה. -
מי אשם בתאונה
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
שלום לכולם, אנא עזרתכם מי אשם בתאונה. או יותר נכון האם יש אשם חד משמעי. מצ"ב צילום של האזור. קצת פרטים: רכב א' עצר בעצור וע"מ להתקדם בצומת עבר חלק ראשון בכביש ונעצר. הוא נעצר ע"מ שוב להמתין לתנועה שזרמה בנתיבים אח"כ (מעשה שמתבצע כל רגע ע"י כל מכונית) רכב ב' נסע מימין לשמאל, לא שם למכונית א' שהתמקמה ונכנס בה קלות. שפשוף. האם רכב א' בהכרח אשם ? האם עצם זה שיש אי תנועה גדול מקל על העניין ? אנא עזרתכם בעניין זה .. תודה רבה -
שלום לכולם, אנא עזרתכם מי אשם בתאונה. או יותר נכון האם יש אשם חד משמעי. מצ"ב צילום של האזור. קצת פרטים: רכב א' עצר בעצור וע"מ להתקדם בצומת עבר חלק ראשון בכביש ונעצר. הוא נעצר ע"מ שוב להמתין לתנועה שזרמה בנתיבים אח"כ (מעשה שמתבצע כל רגע ע"י כל מכונית) רכב ב' נסע מימין לשמאל, לא שם למכונית א' שהתמקמה ונכנס בה קלות. שפשוף. האם רכב א' בהכרח אשם ? האם עצם זה שיש אי תנועה גדול מקל על העניין ? אנא עזרתכם בעניין זה .. תודה רבה
-
בעיה רצינית בתידלוק (משאבת תדלוק קופצת כל הזמן, פורד פוקוס 2009)
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לי מושג איפה זה .. מה עושים ?? -
בעיה רצינית בתידלוק (משאבת תדלוק קופצת כל הזמן, פורד פוקוס 2009)
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
במחשבה לאחור יכול להיות שיש משהו תקוע שם ... בקיצור - אווייש. מה עושים ? האם יש דרך לאתר אותו או רק דרך מוסך ? כמה זה יעלה במוסך ? -
שלום לכולם, אני צופה רבות בפורום ויש לי שאלה. אתחיל שמדובר על פורד פוקס 2009. הסיפור מתחיל שאשתי נסעה עד טיפת הדלק האחרונה והאוטו פשוט דומם מנוע. כמובן שמיד נחלצתי לעזרה וניסיתי להכניס כל מיני דברים כדי להכניס כמה טיפות דלק. מי שמכיר את פיית התידלוק את הפוקוס מבין שזה סיוט ... בכל מקרה, אחרי ניסיונות רבים - הצלחתי. הבעיה היא אח"כ. מאז, פשוט סיוט לתדלק את הרכב. האקדח דלק קופץ כל ליטר (כאילו המיכל מלא). זה פשוט סיוט. רק במידה ומתדלקים ממש לאט אז התידלוק זורם ללא קפיצות. נאמר לי שאולי נכנס אוויר או משהו כזה ... האם מישהו יכול לעזור לי ? תודה רבה
-
שלום לכולם, בעקבות הגשמים עולה לי כל הזמן השאלה האם השלולית טובה או לא למכונית. מבקש את עזרתכם לדעת האם זה טוב ? האם גובה השלולית חשוב ? האם המהירות כניסה לשלולית יכולה לגרום לנזק כלשהוא ? מה הדגשים החשובים לכך ? תודה רבה
-
שלום לכולם, חיפשתי רבות ברשת וגם באוטו-דיפו ולא מצאתי משענת יד מספיק רחבה לפוקוס 2009. מישהו אולי מכיר חנויות או איפה אפשר להשיג ? תודה רבה
-
שלום, לפני הכל - עשיתי המון חיפושים וקראתי המון - אבל הכל היה מדבקה חיצונית. יש לי שאריות של מדבקה פנימית מהליסינג שרכשתי את המכונית. (אני יודע שהייתי צריך להתעקש שיורידו ... טעות שלי). נפט, מים חמים, דלק וכיוצ"ב אני לא יכול לעשות בתוך האוטו .. ניסיתי סכין יפנית וזה .. איך נגיד ... לא כ"כ מזיז למדבקה וזה יקח ימים להוריד. יש למישהו אולי רעיון איך להוריד מדבקת ליסניג פנימית בשמשה האחורית ? תודה רבה
-
שלום לכולם, היכן ניתן להשיג רכב לפוקוס 2009 ? אולי יש למישהו או קובץ לשליחה ? תודה רבה
-
שלום לכולם, אני יודע שהנושא נטחן הרבה בפורום. עשיתי חיפוש וראיתי המון שרשורים. לא נתקלתי בדעת מומחים - כן או לא? יעיל או שזה שטויות? שורה תחתונה-יש מישהו שיכול לעזור? (קצת פירוט יהיה מצויין) אם ממליצים-אז על מה? המון תודה.
-
טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה על התגובות. אכן החכמתי רבות. הוצע לי מאותו הליסינג, פתאום, פורד פוקוס 2009 עם 53000 ק"מ ב5000 ש"ח יותר. האם אפשר לקחת את הפוקוס בראש שקט או שלא שווה בגלל ק"מ יותר גבוה ומחיר גבוה יותר ? תודה -
טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היה לי לפני 3 שנים - אופל קורסה 2004 עם גיר כזה. החוויה לא זכורה לי לרעה - להפך. מה שכן, היה לי בעיה בגיר והייתי צריך להחליף אותו וזה עלה לי 6000 ש"ח. קשה לי מאוד לשחזר את זה שוב ... לכן, בין היתר ההתלבטות. אז אני מבין שלמרות הכל מבחינה טכנית הגיר לא כ"כ נורא ? הבעיה היא שהאוטו אח"כ פשוט לא סחיר ? -
טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני הייתי מחפש 2011 ... אבל יש אילוצי תקציב .... גם חיפשתי קורולה וזה מה שהוצע לי הכי איכותי. ואני באמת קרוע מהתלבטות לגבי הגיר הרובוטי -
טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם בהכרח הגיר הזה מצריך יותר טיפולים ? טיפולים בו זה רק במורשה ? בתכלס - הגיר הזה אמין ? -
למכירה מאזדה לאנטיס 323 שנת 2002, מנוע 1600. יד 3. 165,000 ק"מ צבע לבן רכב שמור ומטופל 052-4333770 גדי איזור מרכז מחיר מבוקש 27,000 ש"ח
-
טיוטה קורולה 2008 - רובוטית - דעתכם ?
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
באמת שניסיתי ... אבל לא מצאתי משהו רלוונטי. אני יודע שצריך קודם לחפש .... אודה מאוד לעזרתכם בכל זאת. -
שלום לכולם, צופה שקט בפורום ומאוד נהנה ... מבקש את עזרתכם הדחופה. הוצע לי ע"י חברת ליסינג טיוטה קורולה 2008, 43,000 ק"מ ב 65,000 ש"ח. על פניו נראה אחלה דיל . הבעיה היא התיבה הרובוטית . אני פשוט לא יודע מה האמת לגביה. חקרתי, ראיתי וקראתי עשרות כתבות באינטרנט . בכולם השורה התחתונה - "איך שאתה מרגיש". מבקש את עזרתכם האמינה והאמיתית לגבי התיבה. לא מבחינת הרגשה אלא מבחינה מכאנית נטו. האם ישנם הרבה תקלות בזה ? האם תקלה בגיר מחייבת מוסך מורשה או מוסך רגיל גם טוב ? האם אתם ממליצים על הגיר הזה שאין בעיה איתו ? מבקש את דעתכם האם אתם הייתם לוקחים או לא ... צריך חיזוק להחלטה או לברוח מהמכונית. תודה רבה !
-
פוליס וקס באזור המרכז
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נשמע מצויין. כמה טיפול אמור לעלות ? לא צריך טיפול דלוקס אקסטרה עם תוספות. טיפול איכותי שיחזיר את החיים לרכב. תודה -
האם "דפקו" אותי ? מצ"ב חשבונית לעזרה
gadiheiman פרסם הודעה בנושא של gadiheiman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי יכול לסרב על התוסף אבל כבר הסכמתי. לא ציינתי שהסליל הצתה אינו מקורי בכל מקרה, תודה על התגובות. -
שלום לכולם לא כ"כ מבין ברכיבים ומחירים ... הכנסתי את האוטו לטיפול אחרי שנדלקה נורית חשמל במנוע ועל הדרך עשיתי גם טיפול 15,000. מדובר על מאזדה 323 שנת 2002. אשמח לדעתכם האם המחירים היו סבירים או לא (לעתיד לבוא ...): (כל המחירים ללא מע"מ) סט רפידות קדמי - 135 ש"ח סליל הצתה - 720 ש"ח (זה בגלל הנורית שנדלקה). מסנן שמן - 35 ש"ח מסנן אויר - 41 ש"ח שמן מנוע חצי סינטטי 10/40 - 100 ש"ח תוסף שמן (REDLABEL) -ה 70 ש"ח עבודה (לא יודע כמה שעות באמת עבדו) - 170 ש"ח. מה דעתכם ?
-
שלום ברשותי מאזדה 323 . בטיפול 15,000 שיגרתי, העיר לי המוסכניק כי עלי להחליף צמיגים דחוף ולעשות כיוון פרונט ... מחפש המלצה, כי באמת שאין לי מושג בזה, באזור המרכז למוסך שיכול לענות על צרכים אלו במחיר סביר .... אודה מאוד לעזרתך תודה רבה
-
שלום ברשותי מאזדה 323 לנטיס שנת 2002. נדלקה לי נורית של "בדוק מנוע" והכנסתי לטיפול במוסך, שאמנם קיבלתי המלצות על האמינות שלו, אבל זה היה פעם ראשונה שלי אצלו. לא מוסך מורשה. הוא זיהה והחליף לי 4 פלגים במנוע וזה עלה לי 250 ש"ח כולל מע"מ. כרגע, הנורית באמת כבויה והאוטו נוסע חלק. אני מבקש את עזרת הפורום האם הטיפול נראה לך קשור לתקלה ? ויותר חשוב, האם המחיר סביר לסוג כזה של טיפול ? אשמח לחוות דעתכם (האם לחזור אליו לטיפולי המשך .. ) תודה דבה !
