Jump to content

PeugeotVictimBoy

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של PeugeotVictimBoy

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

51

מוניטין

  1. די עם הקונספירציות של כל היוטיוברים המשועממים האלה שלא תורמים דבר למין האנושי. טסלה מייצרת אחלה מכוניות מסיבות כאלה ואחרות ראתה לנכון להוריד את המחירים היחידים שאכלו אותה הם הסוחרים שניסו לעשות פליפ וטסלה הרסה להם את התוכניות הבכיינים שקנו רכב לצרכים אישיים יבכו קצת וירגעו בקיצור לא קרה כאן שום דבר חריג למעט מוצר שמחירו זינק בגלל משבר שבבים ואינפלציה ועכשיו חוזר לרמת מחירים שפויה יותר. בתקווה נראה את זה בכל התחומים בחיינו גם בשוק הדיור.
  2. אותו דבר במחיר למשתכן הם כל הזמן מסתובבים בקבוצות של הזוכים בפייסבוק מחפשים מישהו שיש לו נזילה בבית כדי לעשות איזה כתבת דרמה. הרמה של התקשורת בארץ בקרשים והתקשורת הכלכלית מתחת לקרשים.
  3. במקומה גם אני לא הייתי מזדהה לא רוצה שההורים ינשלו אותי מהירושה.
  4. חלילה צוחקים על הטמטום האנושי במיוחד על כאלה שלקחו הלוואות עד האוזניים כדי לקנות מכונית.
  5. אין אנשים פשוט ירדו מהפסים תובעים את טסלה כדי להעלות מחיר של מוצר. נהגת טסלה בשם מ', שביקשה לא להזדהות, מספרת לגיקטיים כיצד עברה ממרכז הארץ לצפון, ולקחה הלוואה "מאוד גדולה וכבדה" לדבריה כיוון שהיא צריכה לנסוע לא מעט למרכז. "לקחתי בחשבון שאם אני לא אוכל לעמוד בהלוואות, אני אמכור את הרכב. זה היה סיכון מחושב לאור העלאת המיסים". מ' הזמינה את הרכב בחודש יולי, ואספה אותו בחודש נובמבר כשהיא משלמת עליו תוספת של כ-20 אלף שקלים, בהשוואה למחיר שהייתה משלמת אם היא הייתה אוספת אותו היום. "זה נהדר וחיובי מאוד שטסלה מורידה מחירים, אך היא צריכה לפצות את מי שרכש בשבועות האחרונים ונפגע מהמהלך… אני לא מעוניינת למכור, אבל אם ארצה לעשות זאת בשנתיים הקרובות אפסיד הרבה כסף". מ' גם סיפרה לנו שהיא שוקלת את צעדיה בנושא ולא פוסלת הגשת תביעה ייצוגית בשם אלו שנפגעו מהורדת המחיר הדרמטית. קונה מכונית חדשה ב-250 אלף כדי לחסוך כסף על אחזקת רכב. היא במקרה גם אוכלת במסעדות מישלן כדי לחסוך כסף על אוכל? 😆 🤣
  6. הם ראו את המחיר עולה, עולה ועולה והחליטו לנסות לעשות רווח על עליית ערך עתידית. בגדול זה כן יכול לעבוד וזה עבד להרבה מאוד אנשים בשנתיים האחרונות עד שפתאום זה הפסיק לעבוד. בהצלחה לבחור הזה למכור רכב ב-267 אלף כאשר אפשר להוציא חדשה מהניילונים ב-285. אם הוא ימכור ב-220 שיגיד תודה.
  7. בואו נסכם: חברות ליסינג יספגו הפסדים, אבל יש להם כיסים עמוקים ויתגברו על זה לקוחות פרטיים לא נעים, אבל עבורם זה מוצר צריכה. אף אחד לא מכריח אותם למכור ולממש את ירידת הערך. מי שקנה במימון מסלול עבדים ריבית 7% + מדד ועכשיו נחנק מההחזרים ימכור, יספוג, ישאר עם חלק מהחוב וילמד את הלקח שלו (בתקווה) סוחרים/scalpers שקנו את הרכב כדי להשתמש בו קצת ולמכור ברווח אכלו אותה וטוב שככה בכללי בשוק הרכב מתחיל עידן חדש מכונית חשמלית זה כמו סמארטפון על גלגלים ויכולות להיות תנודות קיצוניות במחיר. בעתיד נקבל גם microtransactions בתוך האוטו. אין מה לעשות לשם הולכת התעשייה.
  8. הוצאת קיטור. זה יעבור להם. מי שנפגע אלה הסוחרים וכאלה שקנו את הרכב בשביל לעשות פליפ.
  9. היצרן לא משווק לשוק האירופאי כי אין לרכב תקינה אירופאית. היבואן מביא את הרכב ישירות מסין איפה שהוא נמכר ב-10,000 - 13,000 דולר. ייתכן ואחרי שתקינה אירופאית שתשדרג משמעותית את מערכות הבטיחות מחיר הרכב ליבואן יקפוץ אז היבואן בחר לשריין את תג המחיר של 100 אלף שקל כדי שלא יצטרך לייקר את הרכב בהמשך הדרך, אבל זה אומר שהוא גוזר יופי של קופון על ה-400 הראשונים שיקנו את הרכב ללא תקינה. נטו ספקולציה שלי.
  10. Leapmotors T03 בין 10,000 - 13,000 דולר תלוי בגודל הסוללה. איכשהו בדרך לארץ הקודש המכונית מתייקרת ל-100 אלף שקל למרות שהיבואן מקבל הטבות מס.
  11. אחלה אוטו, אבל 9 ק"מ ב-50 דקות? תרכב על אופניים תעשה את זה ב-20 דקות.
  12. המקיף שלי זינק ב-900 שקל למרות שמדובר ברכב שנת 2017. אפס תביעות. אפס תאונות.
  13. בוא נעשה כמה צעדים אחורה. בישראל יש ילודה גבוהה בזמן שאירופה נמצאת בקריסה דמוגרפית. מסכים שיש כאן משבר דיור? יופי. שנית, האוכלוסיות לא נפגעות אלא מקבלות שדרוג משמעותי לנכס תוספת 20-25 מ"ר לשטח הדירה, מרפסת, מעלית, ממ"ד, מחסן ולפעמים גם חנייה בטאבו. אתה חושב שמישהו היה יורק לכיון בניין הרכבת המתפורר שלהם אם מחירי הדיור לא היו מזנקים? הנפגעים הם השוכרים, לא בעלי הנכסים שנדחקים מהשכונה כי הם לא יכולים יותר לעמוד במחיר השכירות. שלישית, לא כל בניין מצדיק שימור ושיפוץ. הבניינים בישראל נבנו בשנות ה-50 בסטנדרטים ירודים כדי לקלוט פליטים מאירופה ומדינות ערב. בניינים שכן יש להם ערך היסטורי עוברים שיפוץ יסודי. מבטיח לך שגם באירופה לא משמרים כל בניין.
  14. ועדיין ברוב המדינות בעולם התחדשות עירונית מגיעה בזכות עלייה במחירי הדיור מה שמתניע תהליך של ג'נטריפיקציה והגעה של הבולדוזר המיוחל. תסתכל כמה שכונות בישראל היו פעם slums והיום שכונות יוקרה.
×
×
  • תוכן חדש...