Jump to content

MiniMiz3r

  • הודעות

    400
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    6

MiniMiz3r שיחק אותה בתאריך מרץ 29

התכנים של MiniMiz3r היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Haifa, Israel, Israel
  • תחביבים
    The Lost Words, סטטוסים משנה ראשונה Trust me, I'm a Cereal Killer, Manic Street Pre
  • מקצוע
    UNIX system, Unix Monitoring

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של MiniMiz3r

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1 אלף

מוניטין

  1. המבצע הזה היה חלק מההטעיה שחמאס בנה במשך שנים, ושירת אותו היטב.
  2. ממש לא בטוח ובוודאי לא בכל הארץ. רוב האנשים עוברים דירה בחודשי הקיץ (בגלל הילדים), אם השוכר עוזב באוקטובר אתה בבעיה.
  3. אתה מודע לכך שזה עובד לשני הכיוונים? השוכר יכול לחתום על חוזה של שנתיים + אופציה ולחתוך באמצע בלי למצוא שוכר חלופי ולהכניס את בעל הדירה לסיטואציה מאוד בעייתית, והוא גם צריך לתת פחות זמן התראה לעומת המקרה ההפוך.
  4. יש שמועות שהוא נשלח לשם לטיפול בגמילה מסמים אחרי שניסה להכות את אבא שלו או משהו כזה. מה? זו כתבה מנובמבר. הוא עקבי בדעותיו ותוקף את נתניהו בכל הזדמנות שיש לו, וזה ממש לא מובן מאליו בהתחשב במקום העבודה שלו.
  5. שי גולדן הוא כנראה האדם היחיד עם עמוד שדרה שעובד בערוץ 14, והאמת חבל שהוא עובד שם ולא ב-11/12/13.
  6. ה"תירוץ" שלו הוא: א) זה מחיר דירה דומה בשכונה ב) השכירות שלו עצמו עלתה ב-1,400 שקל ג) המשכנתא שלו התייקרה ד) הוא לא צריך להסביר כלום לאף אחד
  7. לדעתי לפני שלוש שנים השכונה הזאת רק אוכלסה, אז זה היה מחיר סביר. היום כשזו כבר שכונה "בשלה" ברור שזה מחיר מצחיק יחסית לדירה ולמיקום שלה.
  8. תאמין לי שלבעל הדירה אין שום אינטרס להביא את הילדים שלו איתו כשהוא בא להראות את הדירה, ושזה נבע מאילוצים. כך או כך זה לא משנה וזכותו להביא מי שהוא רוצה לדירה כל עוד זה מתואם עם השוכר. מי שמתלונן על זה שבעל הדירה "הביא ילדים שנגעו לו בדברים" הוא פשוט יצור, ובמקרה הזה הוא גם יצור טיפש במיוחד כי הוא עוד כתב את זה בפייסבוק מהפרופיל האמיתי שלו.
  9. בהצלחה, פעם הבאה תצטרך לפתוח את הדלת לאנשי ההוצאה לפועל.
  10. שתי המילים הראשונות - "לא חשבתי" - מסכמות יפה מאוד את ההתנהלות של שני היצורים האלה. בהצלחה להם למצוא דירה להשכרה, הם יתחננו לשלם למישהו 6,500 כדי שיסכים בכלל לדבר איתם עכשיו. הוא לא "העלה להם ב-40%", הוא סבסד אותם במשך 3 שנים והחליט שהוא לא יכול להרשות את זה לעצמו יותר. כאמור, יהיה להם מזל אם משכיר כלשהו באזור בכלל יסתכל לכיוונם כרגע. לגבי הילדים חבל להתייחס לזה בכלל, תירוצים שלא הייתי מצפה לשמוע אפילו מילד בגן חובה.
  11. אז פשוט תגיד את זה למפקחת - שאין לך כוונה לחנות שם יותר ואתה לא מבין מה הוא רוצה מהחיים שלך. כנראה שהיא תוציא צו שמקבע את החלטת הועד (כל אחד יכול להחנות רכב אחד) ושם זה יסתיים.
  12. ההודעה הכי רלוונטית בשרשור הזה ^ יש פה מקרה קלאסי של מחלוקת על שימוש בשטח המשותף, ומכיוון שיש הנחיה של הועד ופות"ש מודה שהוא לא עומד בה, די ברור מה פסק הדין הולך להיות.
  13. למרות הכותרת ב ynet אין באמת קשר בין הדברים. הצבא צריך את כח האדם הזה עכשיו, גם אם כל החרדים יתגייסו מחר לגולני זה לא יפתור את מצוקת כח האדם שקיימת כרגע. וחוק הגיוס המוצע לדעתי לא יעבור...
×
×
  • תוכן חדש...