Jump to content

Yishay1234

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Yishay1234

  1. יש ברשותי מצלמה של VIOFO a129 duo ואני לא מצליח להבין את נושא parking mode יש לי ערכת חניה שחיברתי אותה כמו שצריך ל ACC ו למצבר אבל תוך כמה דקות מרגע כיבוי הסואיץ המצלמה נכבת על כמה וולט צריך לשים את ה Hardwire Kit For Parking Mode ושנית האם יש חשיבות בחיבור ה USB אם שמתי אותו על המצלמה או על ה GPS ועכשיו בגרסה האחרונה יש מצב אוטומט של מצב חניה שכן מבדיקה ביוטיוב אני רואה שיש מצבים על 1/3/5/15 פריימים לשניה.. אשמח לקצת עזרה בנושא תודה
×
×
  • תוכן חדש...