יש ברשותי מצלמה של VIOFO a129 duo
ואני לא מצליח להבין את נושא parking mode
יש לי ערכת חניה שחיברתי אותה כמו שצריך ל ACC ו למצבר אבל תוך כמה דקות מרגע כיבוי הסואיץ המצלמה נכבת
על כמה וולט צריך לשים את ה Hardwire Kit For Parking Mode
ושנית האם יש חשיבות בחיבור ה USB אם שמתי אותו על המצלמה או על ה GPS
ועכשיו בגרסה האחרונה יש מצב אוטומט של מצב חניה שכן מבדיקה ביוטיוב אני רואה שיש מצבים על 1/3/5/15 פריימים לשניה..
אשמח לקצת עזרה בנושא
תודה