Jump to content

Yishay1234

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Yishay1234

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש ברשותי מצלמה של VIOFO a129 duo ואני לא מצליח להבין את נושא parking mode יש לי ערכת חניה שחיברתי אותה כמו שצריך ל ACC ו למצבר אבל תוך כמה דקות מרגע כיבוי הסואיץ המצלמה נכבת על כמה וולט צריך לשים את ה Hardwire Kit For Parking Mode ושנית האם יש חשיבות בחיבור ה USB אם שמתי אותו על המצלמה או על ה GPS ועכשיו בגרסה האחרונה יש מצב אוטומט של מצב חניה שכן מבדיקה ביוטיוב אני רואה שיש מצבים על 1/3/5/15 פריימים לשניה.. אשמח לקצת עזרה בנושא תודה
×
×
  • תוכן חדש...