אם זה מגיע מכיוון הגלגלים ולא מהגיר או המנוע (מה שידוע לי שפלאגים תקולים מרעידים את הרכב גם כשהרכב עומד, ולא דווקא בהאצה), יתכן ומדובר בפעמון שבור בציריה של הרכב.
היה לי חבר שהיו לו רעשים מהגלגל, ובסוף התברר שבורג אחד בגלגל היה רופף, וכשהיה לחץ על הצמיג (הגיוני שבסיבוב) נהיה רעשים.
אבל זה רעש קצת יותר מתכתי, ולא יודע אם זה הרעש שקיים אצלך, אבל שווה בדיקה...