בתקופה האחרונה כמות הקבצנים שאני רואה בצמתים [אני רואה הרבה בצמתי בילו] זינק באופן משמעותי.
אתמול נוכחתי באופנוע שכמעט העיף את אחד ממקבצי הנדבות.
אין צורך לפרט את הסכנה שבדבר, הם לא מסתכלים לראות שהרמזור התחלף לירוק, הם מתנהלים באיטיות וזוכים לצפירות של נהגים עצבניים.
ככה זה בכל הארץ בתקופה האחרונה?
נראה שאת המשטרה זה לא מעניין. זה נובע מרחמים?