Jump to content

idan_gal

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idan_gal

  1. בוקר טוב! אני גם חדש בפורום ואחרי מספר הודעות שפירסמתי הבנתי שקודם כל צריך לעשות חיפוש בפורום. לבעיה שלך יש הרבה נושאים שתמצא בחיפוש. ואולי שם תמצא את הפתרון לבעיה. בהצלחה!
  2. ערב טוב לכולם! צירפתי מספר תמונות שתיראו במה מדובר. אפשר לראות בתמונות שהריפוד המקורי מלוכלך ובחלק מהדלתות גם משופשף. הייתי רוצה שתמליצו לי עם איזה בד להשתמש, ומה סדר הפעולות שצריך לעשות לפני. יש משהו שאני צריך לדעת ולא שאלתי? בגדול זה עניין מסובך?
  3. תודה רבה. תותח. מצטער שלא חיפשתי קודם. פעם הבאה נחפש לפני.
  4. שלום לכולם. ברנו 19 שלי הפלסטיקים בחוץ דהוו עם השמש. הם בצבע שחור. ניתן לצבוע אותם? עם כן באיזה חומר?
  5. זהו זה מה שאני חושב. ואמרתי את זה ואמרו לי שלא. זה כאילו יש עיוות בצלחת וכשהוא מגיע לעיוות יש תרעידה הזאת.
  6. ערב טוב לכולם. ברשותי פיאט דובלו שנת 2001 כשאני נוסע במהירות גבוה, דוגמא 100 קמש ומתחיל להאט אני מרגיש רעידות כשאני לוחץ על הברקס. ככה זה אמור להיות? מה יכולה להיות הבעיה? בנוסף עוד שאלה שקשורה לקוסמטיקה. יש לי רנו 19 והפלסטיקים שלו מבחוץ דהוו, אפשר לצבוע אותם? ועם כן אז באיזה חומר? תודה!
  7. רועד אולי בגלל שהוא לא לוחץ מספיק על הגז. ומרים את הקלאץ מהר אתה אומר שאתה זוכר את זה מהשיעורי נהיגה, וזאת הסיבה לרוב.
  8. לא מתבאס..וזה לא ציוד רציני. עם הלך אז הלך. לפי דעתי הם עשו את שלהם. חשבתי אולי יש איזה פתרון. תודה בכל זאת. =]
  9. שלום לכולם יש לי זוג רמקולים של מגנט זה הדגם: bull power 693 יש לי אותו כבר כמה שנים טובות. לא מזמן הוא התחיל לעשות רעשים כשיש דוגמא באסים. חשוב לציין בהתחלה הם היו באיכות ממש טובה. זה עושה רעשים כאלה: כחח כחח כחחח. יש פיתרון לבעיה? מה זה יכול להיות?
  10. תודה לכולם על העצות. אני יקנה את המורל
  11. אפשר קצת פירוט? מחיר? תמונה עם יש
  12. יפה מאוד. איזה חומר זה האדום הזה? איך הוא נקרא? וכמה למטר? תודה. ומאיזה חומר (עץ) מומלץ לבנות תיבה לרמקולים אחוריים?
  13. שלום לכולם ויום טוב! תנו לי בקשה הצעות לרמקולים אחורים בסך 450 שקלים חשוב לי האיכות אבללל שתיהיה גם עוצמה. לא צריך להתפרע
×
×
  • תוכן חדש...