בתור אחד שהיה לו גטס 2005 למעלה מ3 שנים, אני יכול להעיד על האמינות שלה.
מצד שני מבחינת בטיחות לא הייתי ממליץ עליה, אין שום דבר מלבד כרית אוויר אחת לנהג (לא סגור על שאר רמות הגימור).
מבחינת מרווח אני הייתי מבסוט, יצאתי להרבה קמפינג איתה ולא היה חסר מקום, גם כשעברתי דירה הצלחתי לדחוף כמות מפתיע של דברים בפנים.
מבחינת צריכת דלק, לא מדהימה, בדקתי פעם אחת כשהגעתי בעיקר עירוני וזה היה באיזור ה1:10, בין עירוני לא בדקתי.
ביצועים היא דווקא מפתיע, ויודעת לשייט לא רע בכלל, גם במהירויות מודרניות ויודעת לעמוד בקצב של הכביש.
אני אישית גם מאוד אהבתי את ההתנהגות כביש שלה, זה לא מכונית ספורט אבל לא קרה לי שהרגשתי שאיבדתי שליטה או שננעלו לי הגלגלים למרות שאין abs.
בנוסף בונוס לא רע בכלל, זה שאפשר ממש בכיף לטייל איתה בשבילים צנועים ללא חשש גדול, המרווח גחון דיי מפנק.
כל ה3+ שנים של אחזקה התקלה היחידה שהייתה לי זה אטם מנוע שיצא לחל"ת אבל זה הסתכם ב300₪.
לסיכום, יכול להיות ששאר הרכבים שציינת יהיו יותר טובים, אבל לפחות מההיכרות שלי עם גטס (מנוע 1350) אתם לא תתבאסו ממנה