Jump to content

גטס_פשע

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סובארו טנדר, סיוויק האצבק 08. בעבר למבורגיני גטס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של גטס_פשע

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בגדול לא היה לי את המכסה פלסטיק קישוט אז קניתי מפרוקה והם הביאו לי את כל הבית, איך אני מפרק אותו? ראיתי בורג אחד אבל אז המנגנון נעילה חוסם מהבית לצאת אז אני מניח שצריך לפרק גם אותו. תודה מראש
  2. אם הביטוח רכב רק עליך תתקשר לחברת הביטוח רובן מציעות ביטוח 3 ימים בתמורה ל75₪ תחת קטגוריה ״נהג חדש״ (מתאים לכל נהג) , ותבקש מחבר או משפחה שיעביר את הטסט. אתה גם יכול להתקשר למוסך והרוב מציעים גם שירות העברת טסט, שזה כנראה יצא טיפלה יותר יקר מביטוח ל3 ימים אבל אז אתה גם בטוח שהאוטו יעבור טסט.
  3. הסתכלתי באוטו, המקום הכי גדול שלו מנוצל זה מתחת לתא כפפות צד נוסע, מיקום טוב? יש לי שם מימדים בערך 50 אורך, 25 רוחב וגובה 20
  4. תודה על התשובה, איפה מומלץ לשים אותו? או שזה לא משנה כל עוד הוא נכנס?
  5. אז החלטתי שאני משקיע קצת הסאונד ואני רוצה להתקין סאב (וגם 2 טוויטרים) להשלים את המערכת בנוסף לבידוד רעשים. הדילמה שלי היא ככה: מאחורי במושבים אין הרבה מקום וגם עם המקום שיש אני צריך אותו לאחסון. שמעתי על אופציה לשים מתחת למושב אבל אז גם השאלה זה מתחת לאיזה מושב. חשבתי בחלק האחורי אולי לעשות חור בפלסטיק ולהשתיל את הסאבוואפר בקיר האחורי. עוד אופציה שראיתי כמה אנשים שעשו זה לשים בין המושבים, אבל אני לא חושב שיכנס שם יותר מ3 אינצ' עגול או אולי איזה משהו בצורת מלבן יכנס טיפה יותר גדול, בכלל מכינים בגדלים האלו? החלל פנים של הסובארו דיי קטן אז אולי סאב קטן כזה יספיק. תודה לכל מי שעוזר
  6. סיוויק האצבק 2008, הצג הקטן של בבקרת אקלים לא עובדים, ממה שהבנתי בגלל שיש מולטימדיה, איך אני מסדר? שמעתי צריך מתאם. תודה מראש
  7. בתור אחד שהיה לו גטס 2005 למעלה מ3 שנים, אני יכול להעיד על האמינות שלה. מצד שני מבחינת בטיחות לא הייתי ממליץ עליה, אין שום דבר מלבד כרית אוויר אחת לנהג (לא סגור על שאר רמות הגימור). מבחינת מרווח אני הייתי מבסוט, יצאתי להרבה קמפינג איתה ולא היה חסר מקום, גם כשעברתי דירה הצלחתי לדחוף כמות מפתיע של דברים בפנים. מבחינת צריכת דלק, לא מדהימה, בדקתי פעם אחת כשהגעתי בעיקר עירוני וזה היה באיזור ה1:10, בין עירוני לא בדקתי. ביצועים היא דווקא מפתיע, ויודעת לשייט לא רע בכלל, גם במהירויות מודרניות ויודעת לעמוד בקצב של הכביש. אני אישית גם מאוד אהבתי את ההתנהגות כביש שלה, זה לא מכונית ספורט אבל לא קרה לי שהרגשתי שאיבדתי שליטה או שננעלו לי הגלגלים למרות שאין abs. בנוסף בונוס לא רע בכלל, זה שאפשר ממש בכיף לטייל איתה בשבילים צנועים ללא חשש גדול, המרווח גחון דיי מפנק. כל ה3+ שנים של אחזקה התקלה היחידה שהייתה לי זה אטם מנוע שיצא לחל"ת אבל זה הסתכם ב300₪. לסיכום, יכול להיות ששאר הרכבים שציינת יהיו יותר טובים, אבל לפחות מההיכרות שלי עם גטס (מנוע 1350) אתם לא תתבאסו ממנה
  8. אהלן, אחרי הרבה זמן שחיפשתי התחדשתי בהונדה סיוויק האצבק 2008. עכשיו קיבלתי אותו בלי גלגל רזרבי ואני רוצה לוודא שאני קונה אחד נכון, אם הגאנטים 17" באיזה מידה אני צריך להביא את הרזרבי? בנוסף זה 5 ברגים, ייתכן שיהיה אי התאמה בין חברות? תודה
  9. תודה על העזרה. איך הקקטוס אגב? ראיתי במחירים טובים משומש, שמעתי ביקורות טובות סהכ וראיתי שיש לך אחד. ראיתי משומש דגם טורבו עם 160 קילומטראז, שכן זה קצת גבוהה לשנתון אבל עם בדיקה לפני קנייה אני לא חושש מזה.
  10. אתה צודק במאה אחוז, תודה על הביקורת
  11. ה0.9 ממש טוב מבחינת דלק אגרה וביטוח שזה מבורך. השאלה זה כמה אגרסיבי אפשר להיות איתה (עליות, ללחוץ בפניות והאצות)
  12. מנוע 0.9 לא סובל מחלושס בטווח הארוך?
  13. העדפה לסדאן אבל כן
  14. אהלן, כרגע אני עם יונדאי גטס 05 כבר 3 שנים, רכב מאוד אמין (לא ראה מוסך חוץ מטיפולים) אבל הגיע הזמן להשתדרג טיפה. בעקרון אני מחפש רכב עם ביצועים נחמדים ואמינות, פחות חשוב לי נוחות ופיצרים חדשים אבל הם לא מזיקים. בנוסף שיהיה גיר ידני. הסתכלתי בעיקר על הונדה סיוויק דור שמיני, אבל אין הרבה בשוק ומה שיש במחיר גבוהה מידי (לפחות לטעמי), ראיתי גם קורולה אבל כמעט ואין ידניות בשוק. תודה רבה למי שעוזר, יום טוב
×
×
  • תוכן חדש...