הלך לאבא שלי באוטו ה"רדיו טייפ" ואיזה מכונאי בלאי מכר לו במחיר מופקע גם כן "רדיו טייפ" מעאפן חסר שם.
אני מעדיף כבר שיקנה משהו קורא דיסקים וכמובן גם אמ.פי.3
אבל מכוון שזה אוטו לא יקר ואני היחיד שבאמת ישמע בו מוזיקה, אז גם אין כוונה להשקיע סכום רציני של כסף
בנוסף, ה4 רמקולים (2 בדלתות מקדימה ו2 מאחורה מעל התא מטען), הם מה שהגיעו עם הרכב, אני מתאר לעצמי שלהחליף לרדיודיסק ולהשאר איתם יתן לי איכות שמע זוועתית לבכות, אז מה אתם ממליצים להחליף גם אותם אבל כמו שאמרתי קודם אין שום כוונה להשקיע שקל מעבר למה שבאמת חייבים כי זה לא באמת ישנה להורים שלי...
בקיצור, אשמח לשמוע את הצעתכם בנושא,
תודה רבה! (:
עריכה:
בשביל לצמצם קצת יותר את האפשרויות, בנוסף לעניין הכספי, יש 2 דברים עיקריים מבחינתי, 1. שיקרא אמ.פי3 כי 10-15 שירים בדיסק זה בזיוני, והדבר השני שממממאווודדדדד חשוב לי זה הבולם זעזעים, אם השיר יפסיק לי בגלל איזה בור בכביש, אני יתלוש את הרדיו ויעיף אותו מהחלון...