Jump to content

עמיתת

  • הודעות

    77
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עמיתת

  1. אהה באמת שמתי לב שיש איזה פתח של נשם או ווקום שלא מחוברר.. ויש קצת בעיה בפתיחה,וכן היא שותה דלק ואני חשבתי שזה בגלל הפילטר פתוח בדיוק מתחת לצינורית הדלק שמחוברת למזרקים.. אני לא יודע לאן מתחבר הצינור משם, אם יש לך תמונה של המנוע תשים אותה בבקקשה ואת הדיאגנוסטיקה חייב לעשות במוסך של פיג'ו לא?
  2. כן זאת המנורה.. אבל זה מופיע לכמה שניות ונכבה.. ומזה דיאגנוסטיקה?
  3. באמצע נסיעה מדיי פעם נדלקת לי בצד ימין למטה מנורה כתומה,היא נדלקת לכמה שניות ונכבת שוב.. מדובר ב פיגו 106 xsi
  4. איזה רעש אתה שומע? רעש של חיכוך בבלמים? אם כן אז יכל להיות שהרפידות של גמורות או הצלחות עקומות
  5. תתדלק בשירות עצמי
  6. אמרו לי שיש לי אויר בבקרסים. יכל להיות זאת הסיבה?
  7. הקליפר בגלגל השמאלי קדמי טופס את הדיסק חזק ובנסיעה אני שומע משם רעש של חיכוך.. למה זה?
  8. עשן כחלחל .
  9. מזה אינפוזיה ואיך משתמשים בזה
  10. מישהו יכל להסביר לי איך אני עושה תפלאשינג הזה נכון??
  11. למה מה עושה הפלאשינג?? ולמה הוא נועד אם לא לנקות תמנוע??
  12. פיג'ו 106 xsi 1400 150,000 ואין לי מושג איך המנוע טופל יש לי אותו חודש
  13. המליצו לי לעשות פלאש מנוע ולאחר מכן למלות שמן חדש עם פילטר חדש ותוסף לשמן כדי שיפחית את העשן שנפלט מהאגזוז.. -מישהו יכל להסביר לי איך עושים את הפלאש מנוע בצורה נכונה? -ובאיזה שמן מומלץ להשתמש?
  14. הסתכלתי מתחת לאוטו בצד של הנהג לא מצאתי.. צריך לפתוח מכסה מנוע?
  15. מישהו יודע איפה נמצא הפילטר דלק?? אני שעה מחפש אותו,לא מוצא -ואיזה שמן צריך לשים לפי היצרן?
  16. אם יש חור באגזוז אם בסעפת,האוטו יכל לעשן בגלל זה?
  17. השבוע שמתי פילטר פתוח עם כל הקיט של קרבוןעם ההתקנה עלה לי 550.. ונראה לי שהוא אוכל יותר דלק עם הפילטר
  18. איפה ממלאים תתוסף הזה?לדלק או לשמן? ומה המחיר שלו בערך??
  19. היום הלכתי לעשות טסט והבוחן אמר שהאוטו שלי מעשן טיפה, הוא אמר לי לשים תוסף שמן ולחזור לבדיקה חוזרת.. איזה תוסף מפחית את העשן??
  20. קניתי פיג'ו 106 xsi1400 מודל 93 ,אפור כהה, תמונות אני יעלה בקרוב.. עכשיו כמה שאלות.. שאני מניע תמנוע שהוא קר אז הטורים קצת משתוללים בהתחלה , בין 950 ל1150 סל"ד ואחרי זה הם יורדים.. -באוטו יש אגזוז לחץ של דרגון אבל אני שומע שיש גם רעש מהאזוז שבא בידיוק במרכז האוטו,יכל להיות שיש חור? -האם כדאי לשים פילטר פתוח,ומה המחיר שלו בערך,מהפשוטים יותר
  21. מישהו יכל לענות לי? דחוףףףףף ****עריכה - דחוף זה אצל מישהו שעומד למות. קח אויר ושתה מים קרים*****
  22. בxsi 1400 מודל 93 יש מזגן??
  23. עמיתת

    נהיגה עם כפכפים

    מה הבעיה לסוע עם כפכפים??
  24. אז מה אתם ממליצים לעשות.. איך אני יודע מה הבעיה ?? או שאאני ישאיר את זה ככה אם הכל בסדר ומים לא מתחממים?
×
×
  • תוכן חדש...