קניתי פיג'ו 106 xsi1400 מודל 93 ,אפור כהה, תמונות אני יעלה בקרוב..
עכשיו כמה שאלות..
שאני מניע תמנוע שהוא קר אז הטורים קצת משתוללים בהתחלה , בין 950 ל1150 סל"ד
ואחרי זה הם יורדים..
-באוטו יש אגזוז לחץ של דרגון אבל אני שומע שיש גם רעש מהאזוז שבא בידיוק במרכז האוטו,יכל להיות שיש חור?
-האם כדאי לשים פילטר פתוח,ומה המחיר שלו בערך,מהפשוטים יותר