Jump to content

daveM

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של daveM

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. אתה צודק לגמרי, לא ברור מה קורה שם, אבל המלים של אחד מהם ששומעים ברקע (זה שמדבר ברור) לא עושות לי טוב. לגבי הליפט, זה עוד דבר מבחינתי חמור וזאת גם בגלל בעית הבטיחות וגם בשל העובדה שהרכב שעל הליפט עם סעפת פליטה מפורקת ומתנדנדת מסכנת את גג הרכב שלי (שהוכנס למטה).
  2. זה בסדר, בגלל החיתוך לא ברורה התמונה המלאה. בגדול היתה שם שיחה בין נהג המוסך לטרמפיסט על הצעת עבודה של קדיחת חורים ליסוד בניין בענף הבנייה. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. האמת היא ש״החורים״ אינם קשורים. העניין הוא שהנהג הוריד נוסע נוסף שהיה ברכב ״שהלקוח לא יראה״ בסרטון השני, לא לגמרי ברור מה קורה ברכב, אבל המילים ״הם לא יודעים כלום/אף אחד לא יודע״ - זה מה שמטריד. יש סרטון נוסף דרמטי וחמור יותר מאותו יום הטיפול, אך אני נמנע מלהעלותו משום החשיפה הברורה של העסק.
  4. >>>> סרטון אל מאחרי הקלעים למה שמתרחש כאשר אתה יושב בחדר ההמתנה ומפקיד את גורל רכבך בידי אנשי המקצוע. מה שנשמע חשוב יותר ממה שנראה. כדי לא לפגוע באף אחד לא אציין את שם המוסך, פשוט אניח זאת כאן - "לא נגעתי" (מלבד חיתוך קטע שאינו רלוונטי).
  5. היום בהשארת טיפול ראשון לפולו (בת שנה) טען המוסך כי קיים קמפיין של פולקסוואגן להחלפת גלגלת טיימינג ואאלץ להשאיר את הרכב ל י ו מ י י ם שלמים! בחיפוש ברחבי האינטרנט לא מצאתי אזכור לעניין זה... האם יש ממש בדבר?
  6. אני חייב לומר שנשארתי בגרסת המקור 0.47 המוגבלת לאור כל הפחדים שהכנסתם בי. חייב להוסיף, כי את העבודה היא בהחלט עושה גם בלי להכיר את התוספות השונות שלהבנתי קיימות הגרסאות המתקדמות. המצלמה הזו באמת שדרגה משמעותית את האיכות והקלות בהשוואה ל״קוביית הענק״ שהיתה לי ברכב קודם שסיפקה סרטונים מאיכות בינונית ומטה.
  7. המוביוס הגיעה. חרשתי את המדריך לאורכו ולרוחבו. אשמח אם בעל נסיון יצרף צילומי מסך של התוכנה עם ההגדרות המייטביות ביותר שניתן להפיק מהמצלמה הנהדרת הזו... הדבר יחסוך זמן התנסות וניסיונות להגעה למצב אופטימלי שניתן להגיע עימה
  8. daveM

    צ'מפיון - חווית השירות שלי

    הבנתי, תודה על ההתייחסות. אגב, גם אני לקוח שלהם לטוב ולרע...
  9. daveM

    צ'מפיון - חווית השירות שלי

    אמיר, למען גילוי נאות, האם אתה קשור בדרך כלשהי ליבואן צ׳מפיון? כולי פליאה שהפעם לא בחרת להסב את תשומת ליבה של ״הילה״ להפנות את הדברים האמורים ליועמ״ש... או שמא כאן מדובר בעובדות מוצקות ובעייתיות יותר? אשמח להתייחסותך ההוגנת ברשותך
  10. לא יודע מה עם האמריקאים, לא יודע מה עם האירופים ומה לגבי העצלנות הישראלית. פקקים או לא, אני על ידנית, נהנה מהשליטה המוחלטת בהעברת ההילוכים כרצוני מרגיש בעלים על התנהגות ה״סוס״ ולטעמי מרגיש את הכיף שבנהיגה. בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן
  11. לא, לצערי אני לא. אני רק מאלו שמנחשים עפ״י הישנות של מקרים שכאלו
  12. האמת היא שאני נסמך על ניסיון אחרים, סיפורים ושמועות שמרביתם לא הוזמו וחלקם אף הוכחו... אני שם לב שממש עוררתי זעם (לא ממש מוסבר) ומתנצל מראש אם פגעתי בסנגוריה הציבורית של היבואנים בארץ. התיאור שראיתי וכתבתי לא סתם עורר אצלי כעס מסויים והמלל שנכתב בכותרת בעקבותיו נכתב גם הוא בגלל טבע הדברים, אך לאור רוח המתקפות הרבות, מצאתי שטעיתי כנראה ב״כתובת״, אתנצל שוב בפני כל המלעיזים ואבקש מהנהלת הפורום למחוק אם ניתן את האשכול שחלילה לא יגרום לחלקנו מיחושים בלב. המטרה אינה היתה לחרחר מלחמה ואם רק אותי זה מרגיז אז כמובן אשאר אני עם הכעס ולא אגרום לכם לעלבון כה אישי. teyal, אני לא נביא. האתה נביא בעירנו אולי?
  13. צביקה ידידי, ראשית לא קבעתי דבר. שנית, מה לא ברור במה שכתבתי, הרי הדברים לא נכתבים בריק היסטורי, אבל, אתה כנראה צודק ולפיכך אחדד ואתקן את דברי: ״אני מניח ששוב ייתכן וימסרו 2 איביזות חדשות ללקוחות מבלי שהיבואן יואיל להודות בפניהם ולהודיע/ליידע על נזק בעברם הקצר על אדמת הקודש״ אם איני טועה לא לפני זמן רב פורסמה תמונה, אגב של איביזה, בצירוף השאלה מה לא בסדר בתמונה... מי שזוכר זה עונה על הנושא אותו העליתי. וכן, אכן מדובר על איביזה ולא על ליאון.
  14. אתמול יצא לי להיות בנמל אשדוד. בנסיעתי סמוך לחניית הערובה של יבואן סיאט (צ׳מפיון?) שמתי לב לעובד צעיר לבוש ווסט זוהר המרים שני ידיו על הראש - התנועה שלו הספיקה לי להבין את ההתרחשות עוד לפני שהבטתי על מקור הבעיה. על כל פנים, חברו החנה איביזה בזוית כנראה חדה מדי ופגע באיביזה נוספת בשורה סמוכה. מאחר ואין כל יכולת זיהוי פרט לצבע הרכבים (עדיין מחוסרי לוחית זיהוי) נבצר ממני לפרסם אזהרה בפורום זה ללקוחות העתידים. כל שיש בידי הינו רכב פוגע: 5 דלתות צבע לבן רכב נפגע: 5 דלתות צבע שחור. נושא מדובר כל כך ולעוס ויחד עם זאת, מרגיז, עצוב ומרתיח כל פעם מחדש.
×
×
  • תוכן חדש...