אני נוהג ברכב ליסינג פרטי מהעבודה.
נסעתי בנתיב האמצעי ובלמתי בלימת פתע עקב השתלבות פתאומית של משאית מימין למרחק ששמרתי מלפני. הרכב מאחור לא שמר מספיק מרחק, לא הספיק לבלום עד הסוף ונכנס בטמבון, נגרמו שפשופים וחור שחושף את קצה קורת המגן.
ריחמתי על הפוגע, לקחתי את הרכב למוסך והוא אומר שאין נזק לשלדה או לקורה והוא יכול לתקן את הנזקים הקוסמטיים בלי שיראו כלום. הנהג הפוגע שילם, אחרי שסחט אותי לרדת קצת. אני מרגיש מאוד פרייאר שלא דיווחתי לחברה כמו שהייתי צריך לעשות ועוד ספגתי מאה שח, פשוט רציתי לסיים עם זה. הוא ממש אידיוט, מישהו אחר היה מדווח לחברת הליסינג בלי היסוס.
עכשיו אני בלב כבד מה יהיה במקרה שבבדיקה בעת החזרת הרכב הם יגלו שבוצע תיקון?