סליחה על הבורות אבל אני בכלל לא מבין את הנושא,
אם לא בא לי לעבוד כי אני נרקומן מותר לי,
אם לא בא לי לעבוד כי אני בדכאון מהחיים ובא לי להתאבד מותר לי,
ואם לא בא לי לעבוד כי כך הוא אורח החיים שלי אסור לי,
איפה הבעיה שלי.
ככל הזכור לי ותתקן אותי אם אני טועה,
רוב הכנסות המדינה ממיסים לא מגיעות ממעמד הביניים.
וכולנו חיים פה על חשבון המילירדרים שמרויחים את הסכומים הגדולים,
ואת זה אתה כן מוכן להסביר לי למה אם אני מרויח מאה מיליון דולר בשנה אני אמור לשלם חצי לקופת המדינה,
שכל אזרח יתחייב לשלש כופר נפש מסויים, מאה אלף שקל לשנה וזהו.
ההגיון מאחורי הדברים עובר בין קומניזם, לבין שאדם שמרויח יותר משתמש בדרך כלל יותר במשאבי המדינה.