Jump to content

Turbo_LAG

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בת חפר, עמק חפר.
  • איזה רכב יש לך?
    2014 Volvo S60 T5 2.0T (של אבא), 2016 Volkswagen Golf 1.4 TSI BlueMotion (של אמא)
  • תחביבים
    מכוניות, רכבים, אוטומובילים... נגמרו לי מילים נרדפות. יש לציין שאני מתופף כבר מאז גיל 10-11.
  • מקצוע
    אם לחטט הרכבים ב-yad2 בלי שום כוונה נוכחית לקנות אותם היה מקצוע, הייתי מתעשר בקלי קלות.

צפיות אחרונות בפרופיל

411 צפו בפרופיל

הנקודות של Turbo_LAG

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

17

מוניטין

  1. זה עומד להיות יחסית קצר. איכשהו הצלחתי לדחות את ההודעה הזו כבר מעל שנה שלמה. האמת היא שאני בתהליך התנתקות מכמעט כל הרשתות החברתיות שיש לי, ובכנות משעמם אותי לשתף אנשים באינטרנט על הפרויקט הזה. אני כותב את ההודעה הזו רק כי מגיע לכם לדעת מה קרה עד עכשיו. הרכב? מקווים להעביר אותו טסט בקרוב. בעיקרון לא נשאר עוד כלום חוץ מללכת ולעשות את זה. עזבו את כל התהליך של השיפוץ, לא ממש מעניין. מה שבאמת חשוב זה כל האנשים שהכרתי בדרך. אז תודה לכל מי שעזר לי להגשים את החלום עד עכשיו, אני עוד רגע שם. יש יותר מדי שמות לציין. אבל יש שם אחד שאני חייב לציין - אורי סהר, שלצערי כבר לא איתנו. אני לא אתחיל לכתוב עליו הרבה, מי שהכיר אותו יודע באיזה בן אדם טוב מדובר. בהקשר אליו, הרכב שלי נמצא במוזאון בקיבוץ אייל, שהיה שייך אליו. מוזמנים לבוא בכל שבת בבוקר כשפתוח ולראות אותו. בנושא התמונות, אני אוהב "לחיות את הרגע" אז אני בקושי מצלם משהו (תתעלמו מהאלבום תמונות של החתול). הנה כמה תמונות שמשקפות קצת מהתהליך. האחרונה לא הכי עדכנית אבל לא השתנה הרבה מאז. תכתבו מה שאתם רוצים, אני אגיב. פשוט בעצלנות רבה.
  2. חשבתי שיהיה נחמד מצידי לעדכן מה קרה בסופו של דבר, זרקתי את כל העצות שלכם לפח ולקחתי אמזון משנת '66 שישבה בחצר של מישהו ~20 שנה. אני בפרויקט הזה כבר כמה חודשים עם עוד הרבה האנשים שמעורבים, זה לא מה שדמיינתי בתור הרכב הראשון שלי אבל זה "גם הולך". אני אעדכן כמו שצריך לגבי הפרויקט בהמשך, כרגע אין לי כל כך זמן או כוח (תקופת בגרויות, כנראה שגם אתם הייתם שם).
  3. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    עדכון באותו הנושא: גם יצא לי לראות עוד אחת באזור חדרה לפני כמה ימים, כבר לא הייתי כל כך בשוק. אני מבין שזו מתחילה להיות תופעה מתגברת בארץ. כתומה, לא Pignose (הסוג השני, לא יודע איך קוראים להן. אלה שיותר נפוצות). ראיתי אותה למחצית שנייה.
  4. שלום לכולם (כן, שוב). אני אכתוב בקצרה לשם שינוי, קראתי את כל מה שנכתב כאן מאז הפעם האחרונה ובאמת שעם כל ההנאה לשוחח עם אנשים חכמים ומנוסים כמוכם כבר אין לי כוח לענות לכל ההודעות כאן. אז נסכם את זה ככה לכרגע: לפני שפתחתי את השרשור הזה, הייתי מבולבל. עכשיו אני עוד יותר מבולבל. מסקנה- צריך עוד זמן. נראה לי. אין לי רעיון יותר טוב.
  5. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    תסביר את עצמך, כי לי כל העסק הזה נשמע כמו מתכון מושלם לצרות.
  6. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    בקיצור, יום יגיע ומישהו יחליט להוריד את הרכב מהכביש ולא יהיה לו מה לעשות כי יש עליו מיליון ואחת שיפורים. חבל שעד שהצליחו להביא אחת כזו בצורה "חוקית" הביאו אחת שתרד מהכביש בהקדם.
  7. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    ואני עדיין לא מבין איך זה הופך אותו לחוקי, ממתי הסבות זה משהו שעובר מכס? ואיך הכניסו רכב בן 20~ לארץ בלי קשר לזה?
  8. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    שמעתי על זה, אבל לא האמנתי שהרכב יצליח לעבור. יש לך מושג איך? ההימור שלי הוא קומבינות.
  9. *הורדתי מהציטוט את כל מה ש"חומר למחשבה" 80 נשמע לי מעט מדי לרכב מיני בינוני. עם היה מדובר בדור הרביעי ולא השישי (הפחתת משקל משמעותית), הייתי שוקל. אני באותה דעה על ה- 208 רק שהיא נראת לי אפילו יותר משעממת. והקקטוס.. באמת שאין לי שום אחד לחפש ברכב הזה. קראתי את מה שכתבת על האדם, אופציה פחות אידיאלית בשבילי כי אני ממש לא החלטי. נשאיר ברשימה רק כי אני התאהבתי ברכב הזה כשהייתי עוד יותר קטן. לגבי הפיקנטו - No comment. אני קצת מתקשה לעקוב אחרי כמות ההודעות כאן, מניח שכמעט כולם. לכן אני אצטרך עוד זמן לענות לכל השאר.
  10. Turbo_LAG

    240SX Pignose בארץ

    יותר מדויק לומר "נפלאות יפן". אסור לייבא רכבים מהשוק היפני לכאן מכיוון שכולן עם ההגה "איפה שהוא לא אמור להיות" (בוא נתעלם מהעובדה שכל אחת שמגיעה לארץ עוברת אינספור שיפורים לא חוקיים). לכן אי אפשר לייבא רכבים כמו ה- R34 מכיוון שהן לא נמכרו עם הגה בצד הנכון, ואחת של מוטורקס לא תעבור את המכס. וגם לך תמצא אחת, הם בנו בערך 15. המחירים בנסיגה בגלל הרבה סיבות שאין לי כוח לפרט, אחת מהן היא מן הסתם זו שרשמת. דווקא יש כמה דגמים שלא נפגעו יותר מדי, כמו הדור השלישי של הסופרה. נכון. הרבה מגיעות מארה"ב לאירופה, ומשם לארץ (טוב מה זה הרבה, אולי 10 כמה כבר יש). אם אני לא טועה בשנות ייצור של הדגם הזה היו מ- 1989 ועד 1991. בקיצור, נראה לי שכן.
  11. קצר ולעניין. לפני חצי שעה נסעתי על כביש 57 עם המשפחה שלי. כשעברנו בצומת בית ליד, פתאום ראיתי זוג פנסים נפתחים. אתם יכולים לדמיין מה שחשבתי לעצמי- בטח 323F. ואז, למחצית שניה, ראיתי משהו שלא חשבתי שאני אראה בארץ, או בעצם אי פעם. למזלי יש לי עין חדה ולא מעט ידע ברכבים האלה, אז אני יכול לפרט את מה שראיתי. לא מצאתי על הרכב מידע בשום מקום ולכן אני כאן. - כפי שרשמתי בכותרת, 240SX Pignose. - בצבע לבן, קשה לי לומר במדויק איזה. יכול להיות כל דבר. - חישוקי Work Emotion CR 2P - ונראה לי שקיט Type X, או משהו דומה זה כל מה שהצלחתי לתפוס, זה פשוט משהו שאף פעם לא יצא לי לראות אז חשבתי שאולי מישהו ידע על מה מדובר או אפילו הבעלים בפני עצמו.
  12. קודם כל, הייתה לי טעות בניסוח, מכיוון שלא קראתי את ההודעה שהגבתי אליה כמו שצריך. התכוונתי לומר שהרכבים הנ"ל לא מהירים בסטנדרטים של היום. לא שיש לי בעיה אם זה, אחרת לא הייתי מציע אותם. עכשיו לעניין- אני אתקן אותך בשני דברים. 1. המקורות ידע שלי די שונים מאלה שציינת, אין לי מה לפרט כי זה לא רלוונטי. ידע זה ידע. 2. הדגשתי את זה כבר כמה פעמים, אני לא בהכרח מחפש רכב ספורטיבי. לכן השם של השרשור הוא "רכב ידני וכיפי" ולא "רכב ידני וספורטיבי". שני דברים שונים. מעבר לזה אני מסכים עם כל מה שאמרת. כל המבוגרים אותו דבר, תמיד מסתכלים לאחורה על מה שהיה פעם ואומרים "איזה שטויות עשינו". אם תסתכל על מה שהולך היום, אולי תבין שהמצב הרבה יותר גרוע. מנהגי שודים עם 1.8T למיניהם שעברו 3 סדנאות שיפורים שונות ועד להרבה מסצנת ה- "stance" בחו"ל. אני לא יודע בדיוק למה התכוונת בזה, אבל אני אחד מהם וכפי שאתה רואה זה לא המצב. איפה היופי והשיפורים? כל מה שאני רואה זה חישוקי פיאסטה ST מזויפים ומוקטנים, קצת שטויות מפלסטיק ומדבקת פיט סטופ שנקווה שלא עזרו ב"שיפורים" לרכב. רכב מאוד יפה כמו שהוא, בייחוד בצבע הזה. אבל ממש לא ככה.
  13. בתור פותח השרשור וגם אחד מחברי בפורום שמחזיקים אותו, אני קורא כל דבר לפחות פעמיים. אני חושב שפשוט קשה לי (ולעוד כמה אנשים כאן) להבין את הניסוח שלך ולקשר בין כל מה שאתה אומר. זה נוגע גם לתגובה המצוטטת. אז כן, מיצינו. בסופו של דבר כולנו כאן בשביל להנות מהשרשור ברמה מסוימת. טוב, אולי לא כולם אבל כמעט כולם.
  14. אני לא דיברתי על זה, למרות שההצעה הזו העלתה בי סימן שאלה על כמות הידע שלך בנושא. נשים את זה בצד לכרגע. אני דיברתי על זה: ועל זה: ועוד. אגב, אני לא צריך שאף אחד "ירסן" אותי, תודה.
  15. סליחה, רק עברתי לקחת את המחמאה אליהו, כפי שבטח כבר הבנת, כל משתתפי השרשור, ללא יוצא מן הכלל, לא מסכימים עם רוב דעותיך. אני בן אדם שמאמין לא רק במעשה, גם בכוונה. אם זאת, אני עדיין מתקשה להחליק את העובדה שהצעת לי כאן כמה דברים הזויים. עדיף לך לעשות שיקול מחדש מאשר להמשיך לכתוב בשרשור הזה.
×
×
  • תוכן חדש...