Jump to content

יונתן הקטן

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יונתן הקטן

  1. אם אתה מתכוון לכבל השחור אז זה אנטנה לרדיו אני חיברתי את הבננה לכאן מה שמוקף בעיגול
  2. אוקיי אז כשאני יפרק את המערכת שוב אני יעלה תמונה ברורה לבינתיים יש לי תמונה כבר אבל לא מציגה הכל אני יעלה לך מקווה שאפשרי שתראה ממש ממש תודה על כל העזרה 👍👍 ולגבי הכבל האדום בקצה השני של הבננה הצהובה אני צריך לחבר אותה גם לפלוס בפנס?
  3. @המהיר הזהיר זה הקישור למערכת https://he.aliexpress.com/item/32868449534.html?spm=0.productlist.0.0.a0e9305fxJC8Kx&algo_pvid=ebf605eb-e958-484c-84b9-0084d521dad3&algo_exp_id=ebf605eb-e958-484c-84b9-0084d521dad3-11&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"65821092687"}&pdp_pi=-1%3B114.87%3B-1%3BILS+33.61%400%3BILS%3Bsearch-mainSearch
  4. שלום וברכה התקנתי בעצמי מצלמת רוורס חיברתי את שני החוטים אדום ושחור לפנס של הרוורס פלוס ומינוס וחיברתי למסך מקדימה את החוט הצהוב וכשאני עושה רוורס הפנסים של המצלמת רוורס נדלקים אבל במסך לא נצפה הרוורס אלא כרגיל יש עוד 2 חוטים אדומים קצרים משני צידי הכבל הצהוב אותם לא חיברתי אינני יודע אם צריך ולאן אשמח אם תוכלו להדריך אותי תודה רבה
  5. שלום לכולם אני רוצה להחליף פלאגים לטיוטה יאריס 2002 ידנית השאלה איפה זול ואמין להחליף באזור מודיעין או אם זה פשוט להחליף לבד אז עדיף לי להחליף לבד אלא אם כן ההפרשים לא גדולים ואז עדיף במוסך ואם כן אשמח שידריכו אותי איך להחליף ואיזה סוג לקנות תודה רבה
  6. קניתי את האוטו אם בולמים של הבאגז גמורים והזמנתי באלי אקספרס חדשים הבעיה שהבעלים הקודם החליף גם והוא החליף את כל החלק קומפלט כולל הצילינדר שמתחבר לאוטו ולא רק את הבולמים ולכן מה שקניתי מאלי אקספרס לא מתאים כי הוא החליף את כל החלק השאלה האם ניתן לקנות את המחברים בנפרד או שאפשרי לקנות הכל (לא מקורי)אשמח לשמוע ממכם תודה רבה זה מה שקיבלתי מאלי אקספרס https://he.aliexpress.com/item/4000488969213.html?gatewayAdapt=glo2isr&spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4dZV9Rv0 וזה מה שיש לי על האוטו וזה לא מתפרק אלא חלק אחדhttps://he.aliexpress.com/item/1005001516184143.html?gatewayAdapt=glo2isr&spm=0.detail.1000013.6.75ed33f4p8BmFa&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=6a939b11-4357-4515-9101-d1c3944a1a7b&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:6a939b11-4357-4515-9101-d1c3944a1a7b,tpp_buckets:668%232846%238113%231998&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000016424265649%22%2C%22sceneId%22%3A%223339%22%7D&pdp_pi=-1%3B112.22%3B-1%3B-1%40salePrice%3BILS%3Brecommend-recommend
  7. ראיתי באלי אקספרס כזה סורק האם הוא מתאים לדעתך לטיוטה יאריס 2002? https://he.aliexpress.com/item/1005002489673498.html?spm=0.productlist.0.0.6614419eG1QGpY&algo_pvid=4c89fb47-ea59-4056-a301-96d4f77024a7&algo_exp_id=4c89fb47-ea59-4056-a301-96d4f77024a7-11&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000024733698160"} מה הכוונה🤔 (אגב פעמיים במוסך איפסו לי וזה חזר הנורה אבל לא אמרו לי את התקלה) תודה רבה
  8. היי שלום חברים יש לי טויוטה יאריס ידנית 1300 ונדלקה לה נורה צהובה (צ'ק אינג'ין) והבנתי שזה עניין של חיישן חמצן ושזה ממש זולל דלק כשהוא לא תקין ואני רוצה לעשות זאת בעצמי או לפחות לקנות את החלק בעצמי וללכת למוסך להתקין אשמח לחוות דעת מאיפה אני יכול לקנות את החיישן וכמו כן האם באמת זה יכול לקחת יותר דלק או שלא קשור בכלל תודה מראש (חיפשתי את החלק באלי אקספרס ואני מסתפק האם הוא מתאים או לא אשמח להמלצות
×
×
  • תוכן חדש...