יונתן הקטן
-
הודעות
35 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי יונתן הקטן
-
אני יגיד לך מה יש לי כרגע 2 שלטים של בוש שעובדים ו 3 מפתחות ואני רוצה עוד שלט אז ניסיתי לשכפל לא הייתי צריך לחכות חצי שעה כי יש לי שלט קיים שעובד ותכלס לא הצלחתי לשכפל וא אבא שלי אומר לי שלא עובד לו השלט אז עשיתי את אותו דבר עוד פעם ולחצתי גם על השלט השני וזה החזיר אותו לעבוד לכן אני יודע שעשיתי טוב העניין כנראה ששלט סתם מאלי אקספרס לא טוב וצריך דווקא של בוש (לא אפשרי להשיג של בוש במחיר שפוי)
-
עשיתי כמו שאמרתה בדיוק אבל אני רוצה לקודד אותו על שלט כזה זה רק על שלט בוש נכון? כי פשוט לא הצלחתי על השלט ההוא
-
מצאתי פה סרטון של ניתוק לקורולה אולי זה אותו דבר?
-
אפשרי לשכפל כמה שלטים שאני רוצה ולא דווקה של בוש ? משהו מעניין לא יודע אם זה קשור אבל ממי שמכר לי את הרכב היה הבעלים הראשון והוא נתן לי 2 מפתחות ברזל ויש קופסא במכסה מנוע שאפשרי לנעול ולפתוח ע"י המפתחות ואני חושב שזה קשור לאבטחה אבל לא ניסיתי אתה יודע על מה אני מדבר? אני ישתדל לצלם מחר ככה נראה המפתחות בערך
-
וואי אני שמח מאוד שהצלחתה האמת שלא כל כך הבנתי האם הצלחתה לבטל את המערכת או לשכפל את השלט יש לי 2 שלטים אבל אני מעוניין לבטל את המערכת כי זה ממש מציק כל פעם ללחוץ פעמיים לפני ההנעה וגם שהחלונות עולים כשנועלים ככה שזה מציק אם יצאתי לכמה דקות וחזרתי והחלונות היו למטה אז זה עולה
-
ערב טוב אני הוא זה של הפוסט עם השלט בוש אני גם ניסיתי לשכפל ככה ולא הצלחתי אצלי מדובר בטיוטה יאריס ידנית שמתי לב לזה שהוא מחובר רק לסטרטר וגם זה מה שאתה אמרתה זה אומר שאני יכול להכניס את ההילוך לשני ולזרוק קלאץ והאוטו מונע כי זה אוכף את הסטרטר (מעניין אם מחברים כבלים זה יניע או לא) זה מאוד מעניין שזה מחובר לסטרטר אולי אפשר לבטל אותו ככה בקלות יש לי מכשיר שנקרא פליפר זירו https://flipperzero.one/ ניסיתי דרכו לשכפל אבל כנראה זה קוד מתגלגל ולכן זה רק נתן לי לפתוח אותו פעם אחת וזהו אשמח לשמוע אולי יש דרך לנתק אותה בקלות מהסטרטר או משהו כזה ככה לבד בלי תשלום עוד משהו נראה לי שאם משאירים את המפתח בסוויץ אז זה מניע גם לאחר הרבה זמן אבל לא בטוח בזה (לי הכפתור הימני מבוטל רק השמאלי עובד בליחצה אחת פותח ואחת סוגר
-
קלא'ץ מחליק (כיונון שיפוץ או החלפה)
יונתן הקטן פרסם הודעה בנושא של יונתן הקטן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישו מפה אולי מכיר את האתר הזה האם הוא אמין פשוט הזמנתי משם ובתשלום הוא אמר שהפרטי אשראי שגויים ובאמת ירד לי מהאשרי הסכום ולא קיבלתי חשבונית והם לא זמינים (מקווה שזה לא סתם אתר פייק 😏😏) -
קלא'ץ מחליק (כיונון שיפוץ או החלפה)
יונתן הקטן פרסם הודעה בנושא של יונתן הקטן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצאתי את זה אני חושב שאני יקנה את זה וילך לכל מוסך שיתקין לי -
קלא'ץ מחליק (כיונון שיפוץ או החלפה)
יונתן הקטן פרסם הודעה בנושא של יונתן הקטן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי תוכל להמליץ לי איפה כדאי לתקן או לקנות סט מצמד בנפרד ממקום מסוים ולהחליף במקום אחר ? תודה רבה (אם אני ימשיך לנסוע ככה זה בעייתי ויכול לגרו לנזקים נוספים?) וא"כ איך אני יכול לדעת האם נגרם עוד נזק מהמשך נסיעה או לא תודה רבה -
האלן חברים משו חדש קרה לי ביאריס 2002 כשאני לוחץ על טיפה גז הטורים עולים והאוטו לא מגיב בהתאם לגז אז חשבתי שזה עניין של הקלאץ אני מסתפק האם לתקן או למכור אותו ככה מכיוון שהוא כבר ישן אשמח לדעת האם זה עניין של כיוון כבל קלאץ או קלאץ או שחייב להחליף וכמה זה אמור לעלות תודה רבה אחלה יום
-
ראיתי את הצימיגג הזה במבצע 169 ש"ח ואני מעוניין לקנות אותו אשמח לשמוע ממכם האם זה מומלץ או שכדאי להשקיע במשהו יותר טוב תודה רבה
-
שלום חברים יש לי ברכב טיוטה יאריס אבטחת נעילה ע"י לחיצה על השלט אפשרי להניע ואני רוצה לשכפל את השלט בעצמי (שלט של בוש) ראיתי פה איך לעשות אבל בפועל לא הצלחתי אשמח לדעת האם זה אפשרי ומישהו הצליח וגם שלט חדש אני צריך בשביל לשכפל יש לי סתם שלט מאלי אקספרס תודה רבה
-
אשמח אם תוכל להראות לי תודה
-
שלום לכולם אני מחפש לקנות מנוע לחלון טיוטה יאריס 2002 לחלון נהג וראיתי באלי אקספרס רק שאני רוצה להשוות את הדגם היה לי בעבר קובץ PDF של כל המקט"ים של החלקים של טיוטה ואני לא מוצא אותו אשמח לשמוע ממכם מי שיכול לעזור תודה רבה
-
מעניין אז תוכל להעלות תמונה של רדיאטור? חשבתי שזה המקרן הזה איך אתה שותף אותו? תודה על העזרה
-
-
אוקיי כשאני חושב על זה אם זה קשור למים והקירור וכו אז ראיתי שהתאים ברדיאטור סתומים חלקם או מלוכלכים ולא נראים מצב הכי טוב השאלה אם זה יכול להיות קשור לנושא?
-
ולא אמור להיות נורה כמו בהנעת הרכב שהאוטו קר? טיוטה יאריס 2002 מעניין למה זה קשור
-
שלום וברכה יש לי תקלה באוטו של צריכת דלק מרובה (טיוטה יאריס ידנית) ויש נורה צהובה צ'אק אנ'גן חיברתי לה סורק ונמצא תקלה אחת היה רשום שם ככה "P0125: INSUFFICIENT COOLANT TEMPERATURE FOR CLOSED LOOP FUEL CONTROL" לא יודע מה זה אומר אשמח אם תוכלו לשתף אותי מה זה יכול להיות וכן האם זה הגיוני שזה קשור לצריכת דלק מרובה תודה רבה
-
שלום וברכה אני מחפש לקנות מצלמת דרך לרכב ואני רוצה שהיא תהיה דלוקה תמיד האם יש דבר כזה ואם כן אשמח להמלצה לקנייה תודה רבה
-
האלן חברים יש לי טיוטה יאריס ידנית 2002 זוללת דלק 1/10 הייתי במוסך הוא החליף לי חיישן חמצן ולא עזר אשמח לחוות דעתכם מה יכול להיות ואיפה מומלץ לטפל אני ממודיעין תודה רבה
-
שלום וברכה לפני יומיים נסעתי ברכב פתאום החל להיות רעשים מוזרים הרגשה של משהוא רועד באוטו ולא ראיתי כלום מתחת הלכתי למוסך והוא העלה על ליפט ואמר לי שנקראו הגומיות ויעלה באיזור 400-500 וזה מוזר לי כי ראיתי באינטרנט שהגומיות נועדו רק כדי לשמר את השמן והלכתי למוסך אחר להחליף והוא אמר שהברזל למטה כנראה הפעמון הלך שאלתי היא האם יכול להיות שצריך להחליף ציריה או רק גומיות ופעמון וגם ראיתי פה בפורום שהזכירו שצריך כיוון פרונט אחרי זה האם זה נכון? תודה רבה אשמח ליעוץ
-
-
אשמח לדעת איפה זה נמצא בצד השני חיברתי לפלוס בפנס
