Jump to content

og.mg

  • פרסום הודעות

    14
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות og.mg

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. og.mg

    פורד פוקוס אקטיב X

    ממש קל לזהות מעבר מ-3 ל-2 צילינדרים -המעבר לא מורגש , סע במהירות כל שהיא (אני בדקתי מגוון מהירויות עד ל-100 ) ,והישאר במהירות קבועה זו 15~30 שניות , אתה תבחין שמד הסל"ד , יפול מכל קריאת סל"ד קודמת ,לסביבות 1500~1600 , ועדיין תישאר במהירות הקבועה בה בחרת + תופעת הלואי. ניתוק הצילנדר , מתבסס על בדיקות המחשב לנסיעה במהירות קבועה, כל שינוי במצערת להעלאת מהירות או בלימה \ או נסיעה שלא במהירות קבועה , ינתק או לחילופין לא יפעיל את ניתוק הצילינדר.
  2. og.mg

    פורד פוקוס אקטיב X

    יתכן שאין לך רכב מסוג זה בפורד פוקוס MK 4 ,ברגע שהמע' ניהול המנוע מזהה שאתה נוסע במהירות קבועה כל שהיא , היא מנתקת צילינדר אחד, ומביאה אותך לפעילות מנוע , עם 2 צלינדרים , לסל"ד של 1500 קבוע , באותה המהירות בה היית. וזו בעייה, משום שכל שיפוע ,או מצב שדורש ההאצה ללא הורדת הילוך, כלאמר, לחיצה עדינה על דוושת הדלק להעלאת התאוצה ,גורמת לצליל תהודה לא נעים, ואז מורידים הילוך בלחיצה חזקה יותר על המצערת , והצילנדר המנותק חוזר לעבודה, והכל רגיל -- ס"ה לא נורא ועדיין הרכישה שווה.
  3. og.mg

    פורד פוקוס אקטיב X

    בשעת הנסיעה, המערכת בודקת כל הזמן את מהירות הנסיעה,וכאשר המהירות מיוצבת וקבועה ,המע' (המחשב) מנתק צילינדר, הסל"ד יורד ל- 1500 , וכל עוד לא מאיצים --דוושת הדלק במצב קבוע ,ללא האצה לא נישמע הידהוד. אולם הרכב לא יצליח להעלות במהירות לבד ,עקב נסיבות של כביש עמוס פחות ,עליות קלות , מצב הדורש האצה. בהאצה עדינה כאשר הרכב נימצא ב-1500 סל"ד ולא משנה המהירות בה אנחנו נוסעים , ישנו הידהוד מהמנוע ,מצב הדומה לנסיעה בהלוך גבוה, במהירות נמוכה שאינה מתאימה להילוך הנוכחי, ואז צריך ללחוץ חזק יותר על דוושת הדלק - הרכב מוריד הילוך , וצובר מהירות בצורה חלקה ללא רעשים ותהודה, וחוזר חלילה.
  4. אצלי לא היתה בעייה במולטימדיה- וויז \ שיבושי שעון , ובעיות VOLUMEכך שלא יכול לאמר שהגירסה שהורדתי תיקנה בעיות אולי אצלך תתקן. (תופעה מענינת- לאחר שביצעתי UPDATE , האופציה לעידכון נעלמה)
  5. og.mg

    פורד פוקוס אקטיב X

    קיימת אפשרות לבצע עידכון למולטימדיה דרך ה-WIFI ברכב תכנס בטל' הסלולרי שלך לחיבורים והפוך את הטל' לנתב אלחוטי והכנס שם לנתב ,וסיסמה. ברכב כנס להגדרות- SETTING (במסך) חפש הגדרות WIFI , ,תראה רשימת נקודות פעילות , כנס לשם שהגדרת בטל' , הכנס סיסמה שהגדרת , לאחר מכן (או לפני כן) תראה בתפריטים UPDATE למולטימדיה, ותתן אישור. העדכון מתבצע לאט ,צריך להמתין בסבלנות ,אפילו כשחושבים שהכל תקוע -אז לא. לאחר ההורדה מבצע INSTALL וגם אז לאט-- אבל הכל מתבצע. לא שראיתי שינוי כל שהוא ,אבל יתכן שמתקן באגים. לי למשל ,אין בעיות עם השעון או עם ANDROID AUTO , ולא היו לפני העידכ
  6. SYNC, software version F1.8.0.1_R20411a Revision (F1.8.0.1_PRODUCT_GE)
  7. קיימת אפשרות לבצע עידכון למולטימדיה דרך ה-WIFI ברכב תכנס בטל' הסלולרי שלך לחיבורים והפוך את הטל' לנתב אלחוטי והכנס שם לנתב ,וסיסמה. ברכב כנס להגדרות- SETTING (במסך) חפש הגדרות WIFI , ,תראה רשימת נקודות פעילות , כנס לשם שהגדרת בטל' , הכנס סיסמה שהגדרת , לאחר מכן (או לפני כן) תראה בתפריטים UPDATE למולטימדיה, ותתן אישור. העדכון מתבצע לאט ,צריך להמתין בסבלנות ,אפילו כשחושבים שהכל תקוע -אז לא. לאחר ההורדה מבצע INSTALL וגם אז לאט-- אבל הכל מתבצע. לא שראיתי שינוי כל שהוא ,אבל יתכן שמתקן באגים. לי למשל ,אין בעיות עם השעון או עם ANDROID AUTO , ולא היו לפני העידכ
  8. שלום לכולם בעקבות התשובות שלכם לבעייה שלי ,בפורד אקטיב X חדש - לרעידות בסל"ד נמוך , וחבטה בעת העברה ממצב PARKING למצב DRIVE , ניגשתי למוסך פורד העוגן בנתניה , ומייד עלו על הבעייה - ברכב החדש , תוכנת ניהול המנוע והמחשב לא היתה מעודכנת , ולאחר העידכון הכל עובד OK. בהחלט ההתיחסות שלכם לבעיות גרמה לי לפנות למוסך פורד. תודה לכולם👍
  9. ערב טוב באקטיב X שילוב מ-P ל-D מלווה בחבטה קלה , אם תנועה חזקה לפנים - העברה להילוך D , אינה מתונה \ חלקה כמו ברכב אוטומטי רגיל . האם אתה \ ואחרים חווים זאת?
  10. צהרים טובים טייר שופס --- יד חרוצים 8 נתניה יכול להיות שזה לא השם שלהם , רק בחשבונית ---- אמינים רמת ניקיון גבוהה מקום מסודר בדקתי שם את הרכב שלי ---הייתי מרוצה ,לא היו הפתעות.
  11. og.mg

    פורד פוקוס אקטיב X

    בדקתי בנסיעה פעם נוספת ,היות והרכב חדש עבר 180 ק"מ בלבד. כניראה שזו יותר בעייה סובקטיבית שלי, היות ועברתי ממנוע 4 בוכנות לשלוש בוכנות, כניראה שאילו תופעות שצריך להתרגל , מעט תהודה \ או רחשושים מהמנוע בסל"ד נמוך , כניראה זה "הרעש" האופיני למנוע 3 בוכנות. ס"ה רכב מעולה ,היגוי מדהים כמו שפורד יודעים לעשות ,נוחות , ונקווה שגם הגיר האוטומטי החדש יעבוד תקין. תודה על המענה יום טוב
  12. בדקתי בנסיעה פעם נוספת ,היות והרכב חדש עבר 180 ק"מ בלבד. כניראה שזו יותר בעייה סובקטיבית שלי, היות ועברתי ממנוע 4 בוכנות לשלוש בוכנות, כניראה שאילו תופעות שצריך להתרגל , מעט תהודה \ או רחשושים מהמנוע בסל"ד נמוך , כניראה זה "הרעש" האופיני למנוע 3 בוכנות. ס"ה רכב מעולה ,היגוי מדהים כמו שפורד יודעים לעשות ,נוחות , ונקווה שגם הגיר האוטומטי החדש יעבוד תקין. תודה על המענה יום טוב
  13. שלום לכולם רכשתי פורד פוקוס אקטיב X בנובמבר 2020 רכב נהדר , אולם שמתי לב במהירות קבועה 90-100 במישור- בכביש בין עירוני, ,משער שההלוך השמיני עובד \ או המנוע עובד על 2 בוכנות, מד הסל"ד יורד ל- 1500\1600 ואז ישנו צליל תהודה (ויברציה) כמו שרכב עם הילוכים ידניים ,נוסע בהלוך גבוה מידיי במהירות נמוכה , ןצריך להוריד להלוך נמוך יותר, ואז אני לוחץ על המצערת ןהרכב מוריד הילוך מאיץ , התהודה נעלמת, ואני מרפה מהמצערת למצב נסיעה רגיל, והתהודה חוזרת - לא נחמד --- כל זאת המצב נסיעהNORMAL. יתכן שבמצב SPORT זה ישתנה , אולם זה ישפיע על תצרוכת הדלק. תגובתך? תודה
  14. שלום לכולם רכשתי פורד פוקוס אקטיב X בנובמבר 2020 רכב נהדר , אולם שמתי לב במהירות קבועה 90-100 במישור- בכביש בין עירוני, ,משער שההלוך השמיני עובד \ או המנוע עובד על 2 בוכנות, מד הסל"ד יורד ל- 1500\1600 ואז ישנו צליל תהודה (ויברציה) כמו שרכב עם הילוכים ידניים ,נוסע בהלוך גבוה מידיי במהירות נמוכה , ןצריך להוריד להלוך נמוך יותר, ואז אני לוחץ על המצערת ןהרכב מוריד הילוך מאיץ , התהודה נעלמת, ואני מרפה מהמצערת למצב נסיעה רגיל, והתהודה חוזרת - לא נחמד --- כל זאת המצב נסיעהNORMAL. יתכן שבמצב SPORT זה ישתנה , אולם זה ישפיע על תצרוכת הדלק. מה תגובתכם? תודה
×
×
  • תוכן חדש...