Jump to content

Lioryr

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Lioryr

  1. Lioryr

    יונדאי i30 2010

    הפתרון היה יוניט בלמים
  2. היי, יש ברשותי יונדאי i30 2010 עם גיר אוטומטי, הבוקר התעוררתי לבעיה שלא ניתן להעביר הילוכים למשל בין P לD או אחר, אלא אם כן מכניסים מפתח כלשהו לתוך החור ליד ההילוכים. יש מושג למישהו את הסיבה לנ"ל?
×
×
  • תוכן חדש...