Jump to content

yofi-keves

  • פרסום הודעות

    17
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות yofi-keves

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. התמודדתי עם השאלה גם, סגרתי על קנייה מפרטי. לטעמי, התשובה הייתה פשוטה: זה עניין של יחסי כוח, מול סוכניות וליסינג, אתה עובד מול מקצוענים, ימצצו אותך עד הטיפה האחרונה, אתה, לקנות רכבים זה לא המקצוע שלך (מנחש..) אז תמיד תהיה בעמדת נחיתות. בשוק הפרטי, בהחלט יש רמאויות והרבה, אבל אם תחפש בסבלנות, לפחות להרגשתי זה היה מאוד קל לראות מי סוחרים ומי לא, ובכל מקרה, הסיכון, לדעתי, הוא פשוט נמוך יותר, ואתה נמצא מול אי פרטי נוסף, שבסך הכל רוצה למכור רכב. יש חארות, ולא צריך לקחת שום סיכון, אבל רוב בני האדם הם סבבה. פירמלתי שאלה כללית, אפילו מעט תוקפנית ששלחתי לאנשים
  2. לא יודע בעניין אמינות, אבל כך בחשבון שהשוק יד2 בקודיאק מאוד חלש, מעט מאוד רכבים. באאוטלנדר, המגוון עצום ודינמי.
  3. מה עם הניסאן אקסטרייל החדשה (1.7)? סקודה קודיאק ?
  4. תשובה מעולה. קניבאליזם זה דרך מצויינת למנוע דריסת רגל של יבואן אחר. מבחינה שווקית גרידא, זה שיקול נכון בהחלט. ״בלבול״ זה לא באמת דבר שקיים אצל רוכשים, ואיש המכירות ידע לצמצם את האפשרויות למי שיראה מבולבל..
  5. מישהו יודע להגיד האם הדו״ח של משרד האנרגיה הוא דגימה חודשית או תקופתית, או שזה סך כל התחנות הבעיתיות מכלל התחנות במדינה ? אם בארץ יש, סדר גודל של 1400 תחנות, ה 15-20 בעיתיות האם מספר זניח מאוד. מעניין אם יש עבודה יותר מסודרת על התוצאות, אזורים בעייתיים? חברות בעייתיות? חריגות חוזרות באותה תחנה ? בדו״ח הנ״ל מופיעות 16 תחנות, פעמיים מופיעה התחנה אלעוברה, פז ברהט - מסקנה - עד שיוכח אחרת, להיזהר! כנ״ל תחנת הדלק מצדה בראשון לציון. כמו כן, נראה שיש יותר תחנות בצפון בעיתיות, אבל אם מדובר בדגימה, יכול להיות שהדוגם בצפון פשוט עובד יעיל יותר, אז זה לא אומר ה
  6. אמינות מופתית? לא נראה ככה לפי השרשור הזה. בעיות בבלמים, בילוים חוזרים במוסך אחרי 0 ק״מ. לא בטוח שבא לי לבחון מה יהיה אחרי 3-4 שנים..
  7. חשוב לי מאוד שיהיה חסכוני, רוב הנסיעה של היא בין עירונית. חשוב שיהיה מרווח, 5 מקומות יספיק, אבל 7 מקומות זה בונוס סבבה. חשוב שיהיה מוגבה, נוסע הרבה בשבילים. חשוב מאוד שיהיה אמין, שקלתי לדוגמא את הפיג'ו 3008, אבל כל הרעש סביב צרפתיות לא עשה לי טוב. אני לא מומחה רכב ורוצה מינימום התעסקות. בגז' גדול ומזגן מפוצל (פתחי אוורור נפרדים לילדים מאחורה) חשוב גם. אבל עיקר השאלה שלי הייתה להבין למה הכתב התכוון כשכתב שהאקס טרייל מיושן. באיזה מובן, ומה קיים בשוק סביב אותם שנים (2016-2017) שהטכנולוגיה בו עדכנית בהרבה. ואולי אני סתם נתפס למשפט שכל תפקידו היה למלא מיל
  8. תודה, אבל אאוטלנדר ממש לא חסכוני למיטב ידיעתי, ומיושן יותר..
  9. בכתבה הנ״ל - https://www.auto.co.il/article/roadcartest/133653-industry-nissan-x-trail כותב המחבר: ״ניסאן אקס טרייל כבר אינו דגם צעיר, הוא אינו מודרני לתחושה בהשוואה לדגמים עדכניים. ״ אני בתקציב של 100 אלף שח, מחפש רכב מוגבה, אמין, חסכוני בדלק למשפחה עם 3 ילדים. כרגע בוחן אקסטרייל בשנים 2016-2017, יש אלטרנטיבות שמתאימות להגדרות הנ״ל ובמחיר הנ״ל?
  10. שלום רב, רציתי לחפש רכב בתצורה מאוד מסויימת. בכל האתרים שחיפשתי ראיתי חיפושים מאוד מוגבלים, על פי ״קטגוריה״, על פי מחיר ועוד מספר הגדרות ברורות ודי בסיסיות בסה״כ. במטרה לפתור את הבעיה לעצמי, פיתחתי אתר (מאוד מאוד ראשוני) שמאפשר חיפוש מורכב יותר, על פי פרמטרים כמו סוג מנוע, צריכת דלק, האם יש או אין גג פנורמי, גודל תא מטען, ועוד. בגדול, כמעט כל פרמטר של הרכב שאפשר לחשוב עליו. אני משאיר את האתר פעיל לכמה שעות כדי לנסות ולאסוף פידבק ראשוני, אשמח לקבל תשובות על השאלות הבאות: 1. יש כזה כבר? 2. איזה פרמטרים הייתם רוצים לראות בסינון? 3. זה עוזר לכם
  11. לדעתי, חשיבה של שנות ה70, חלקים ממנה עדיין נשמרו. אבל חברות מתקדמות לכיוון של זמן תפוגה ברור לכל חלק, עדיין אין את כל הטכנולוגיה (IOT), אבל זה מתקרב בצעדי ענק. החברה תוכל בקלות לתת, למשל, 200 אלף קמ או שנתיים לרכיב, לקחת טווח בטחון, וזה יהיה win win, הם ידעו בדיוק מה מצב כל החלקים שלהם, אתה תדע מדי להחליף, הם יכסו את התחת מפני תקלות, אתה תרגיש בטוח שלא מתפרק לך משהו באמצע נסיעה. הנה מאמר על חברה ומחקר של GM על חברה שעושים בדיוק את זה - https://www.progress.com/blogs/detecting-predicting-automotive-anomalies-mapping-new-routes-of-excellence הנה תמונה, לחלוטין אקראית מDodge, שאו
  12. תודה על התגובות. אני כמעט בטוח שחברת סטארטאפ בארץ הלכה כבר בעבר לכיוון הזה: https://short-url.run/t/gltI0 בכל מקרה, אני לא חושב שיש סיבה סבירה שחברה תסתיר מידע, כמו שמחשב הרכב מראה קמ לליטר, אין סיבה שלא יראה עוד דברים, וגם נראה לי שזה יגיע, זה רק עניין של זמן, הפוקוס העיקרי כרגע של עולם הרכב הוא אלמנטים של בטיחות ומעבר למנועים חשמלים, יקח כמה שנים עד שהפוקוס יוסט משם לעוד דברים. time will tell
  13. כמובן, אבל זאת בדיוק הנקודה. מישורי, הררי, אופי הנסיעה, וואטאבר, כל זה ידוע בצורה מלאה ומדוייקת במחשב הרכב. זווית הנסיעה, טורים, קילומטרז׳. כמה בדיוק, אבל בדיוק, התאמץ כל אלמנט. אין שום סיבה לנחש, ואין שום סיבה שנצטרך להסתמך על בעלי מקצוע, או על עצמנו לעשות בדיקה מקיפה. (שם בצד את הדיון על מראה פנימי ועל העובדה שבכל זאת נרצה לעשות וידוא נוסף, זה לא העניין).
  14. (חדש פה, ומתנצל אם אני מפספס משהו בסיסי) שאלה היפוטית - ישנו דיון ארוך האם יותר חשוב קילומטרז׳ או ידיים של הרכב, או אולי בכלל הטיפולים ברכב. ברור שהתשובה היא: ״זה תלוי״. אבל אני מנסה רגע להבין האם יש סיבה אמיתית שיצרני הרכב לא פותרים את הבעיה הזאת, זה נראה לי ממש פשוט, כמובן שהכוונה רק לרכבים מודרניים עם מחשב רכב. הבעיה: ״איך להגדיר את מצב הרכב, ציון בין 0 ל 100 כולל, וציון בין 0 ל 100 על כל אחד מהמכלולים העיקריים״. הצעה לפתרון: 1. מחשב הרכב יודע הכל על הנסיעה, תאוצות, ברקסים, מהירות ממוצעת, סיבובים ועומס על ציריות, צריכת דלק וכו. חישוב כ
×
×
  • Create New...