היי,
אני ואחי רוצים לרכוש מאזדה משומשת יד 2 2010 עד 2012 עם קילומטרז נמוך ולפי מה שבדקתי באינטרנט הבנתי שהמאזדה 3 דגם 1.6 לפעמים צורכת יותר דלק ממנוע 2.0 של מאזדה 6 כי המנוע מתאמץ יותר, זה נכון?
מעבר לזה הייתי רוצה לדעת איזה דגם יותר חסכוני ואמין בסופו של דבר על פי הניסיון והידע שלכם, האם שווה להשקיע יותר בשביל מאזדה 6?