Jump to content

אליעזר

  • הודעות

    233
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אליעזר

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

106

מוניטין

  1. בבוקר הוא חמק לי בצהריים מצאתי אותו שוב🙂
  2. לדעתי הזעם הוא ממקור אחר, בית, עבודה, מצב בטחוני, מצב כלכלי וכו'. הכביש הוא מקום שיכול "לחמם" בקלות, והוא המקום "זול" יחסית להוציא את הזעם כי אתה לא מכיר את האדם שמולך. (אא"כ תפגשו אח"כ בבית משפט). אני משתדל להזכיר לעצמי את אחת מארבעת ההסכמות (מומלץ!) "אל תקחו שום דבר באופן אישי". האם שמולי לא כועס עלי, זה משהו שקורה בינו לבינו, אני בטעות נקלעתי לדרכו. שבוע שעבר עקפתי מבלי משים אשה שחיפשה חניה לפני, היא צרחה וזעמה, ואולי גם צדקה, אבל הבנתי זאת רק אחרי שכבר חניתי ויצאתי מהרכב. בזכות התובנה הזאת, ולמרות העלבון האישי שלי, חזרתי לחלון רכבה, התנצלתי מעומק לב, והצעתי לפנות עבורה את החניה. מה קרה בסוף?! ספוילר: בחרה לעזוב את המקום עצבנית.
  3. לו הייתי מדינאי הייתי מציע לתכנן לכבוד יום העצמאות איזה מבצע הירואי / פעולה יוצאת דופן, משהו שיגדיר כללים מחדש מול האויב. זה יכול להיות מתנה מושלמת ומשב רוח מרענן.
  4. העולם יבנה להם אוטוסטרדות תת קרקעיות, כאלה שצהל לא יוכל לחסל בלי להיכנס לבוץ שוב פעם.
  5. אחרי שנגיע להכרעה, זו בוודאות תהיה אצבע בעין. כל עוד שאין הכרעה, אני מרגיש שמופעי ראווה של מטוסי F35, קצת מקדימים את המאוחר.
  6. אני יודע שהימים קשים והנושא רגיש, אבל רואה את המטוסים חגים כעת מעל הכנסת, כנראה חזרות גנרליות. ומשהו מרגיש לי לא נכון.
  7. כמובן לא בקטע פוליטי ולא לעומתי. אבל אחינו כלואים במערות, אנשים בצפון ובדרום חיים במלחמה, אנחנו רחוקים מהכרעה. מה הקטע לחגוג עכשיו?!
  8. מה שכתבת מרשים ומאוד מרגש. מאחל לך בהצלחה כי עם נחישות כמו שלך אתה יכול להגיע רחוק.
  9. כוכבת חדשה של טויוטה. (חשמלית? לפי הידיות)
  10. תזכיר איזה דגם מדובר? מעורר בי תאים רדומים מהילדות
×
×
  • תוכן חדש...