Jump to content

התותח של אשדוד!

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי התותח של אשדוד!

  1. נשמה זה כבר יש לי את הכסף לטיפלוים ולביטוח מכיף. למה אתה בא לי לא טוב מה אתה לו אוהב לשמוע מוזיקה באוטו???! יש למישו תשובה בשבילי אל המכוניות ששלאתי?1 אני רוצה לאגיד לאבא שלי על הפיגו.....
  2. מטוי תודה גבר! אני כבר בלי מלווה חודשייםהכסף שיש לי יחד אם הכסף שאבא שלי מוסיף זה בארך 60000 ואם נמצא משהו ממש טוב אולי גם 65000.... אני רוצה אוטו ספורטבי שאפשר ללמוד עליו לנהוג טוב, אני שמעי על התרגילים של המשטח החלקה אצלנו באשדוד ומתקוון לעשות את הקורס שלהם. עכשיו אני צריך שיהיה רק מספיק מקום לעוד אחת איתי באוט ולסטראו בפגאג' אם מספיק מקום לסאבים כי אני אוהב לתת בטרנסים :twisted: עכשיו אני שאלתי את החבר שלי מזה האוטו של אחיו הוא אמר לי שזה פיג'ו 206 ספורט XS אבל אני גם ראיתי פה שהרבה מדברים אל פולו GTI או V16 ופיג'ו 306 ומה אתם אומרם על טויטוה יאריס הדגם ספורט TS?
  3. נפתח לי על המסף שאומר לי שאין לי אישור של מנהל המערכת, מזה אומר?!??
  4. וואלה אני לא ידעתי! הסתכלתי קצת בחיפוש וראיתי שבאמת זה לא אגזוז לחץ אלה אגזוז זרימה חופישת..............
  5. מה התגובות האלה??! אני ביקשתי עזרה בשביל הפגו ואם אין לכם מה לאנות אז אדיף שלא תאנו בכלל!! מישו בבקשה יכול לאנות לי בקשר לפגו אם תשובה אמיתית?!!?
  6. מישו מכיר אחד כזה באשדוד ?למה אני יעשה ציור כזה קטן של להבות מסביב לאגזוז לחץ חחחח!!!!!!1
  7. אבא שלי אמר שהוא יאזור לי לקנות אוטו מתי שאני ייקבל את הרשיון שלי וייגמר לי המלוהה אוח של חבר שלי יש לו פגו אני חושב שזותי 206 אקסאס או גיטיאי או משהו כזה אדומהף, אוטו פ33ה!!!! עכשיו הבעיה היא שאינ לא יודע איך האוטו יהיה עם אני יישפר אותו כי אני רוצה לשים אגזוז לחץ ושסתום פורק כמו ששמעתי במפגש אם האימפרזות כזה שעושה פפפסססססססס!!!!! כי אני רוצה שיהיה לי אוטו ספורטיוי חזקק ללמוד לנהוג אליו הבראבה של אימא שלי כזות עגלה חחח אחים שלי מישו יודע איך האוטו הזה ללמוד לנהוג עליו כמו שצריך???! אני יגיד לאבא שלי שייקנה לי או אחת כזות או ששמעתי גם איביזה טרובו אוטו טוב עם אני שם לו אגזוז לחץ וציפ... רק שאני לא יינהג יותר אל הבראבה חחחח!1 תודה על העזרה! תמשיכו ככה יש לכם אחלה פורם!!
  8. פשש איזה דבר מטורףףף!! בחיים לא הייתה מוצא חניה אם זה אצלנו ברחוב חחח
  9. מזל של החיים שלי שביתלו את החוק המזו^&%%**&%^& הזה כי אני יילך לקנות אוטו עוד מאט והבני זו$%&^$%^& הסוחרים האלה רק מחפסים לעשות על הגב שלנו קופה עם רק אפשר
  10. התותח של אשדוד!

    Ariel Atom

    מזה האוטו הזה נראה כמו ערימת גפרורים אם דבק!!!!1
×
×
  • תוכן חדש...