מטוי תודה גבר!
אני כבר בלי מלווה חודשייםהכסף שיש לי יחד אם הכסף שאבא שלי מוסיף זה בארך 60000 ואם נמצא משהו ממש טוב אולי גם 65000....
אני רוצה אוטו ספורטבי שאפשר ללמוד עליו לנהוג טוב, אני שמעי על התרגילים של המשטח החלקה אצלנו באשדוד ומתקוון לעשות את הקורס שלהם.
עכשיו אני צריך שיהיה רק מספיק מקום לעוד אחת איתי באוט ולסטראו בפגאג' אם מספיק מקום לסאבים כי אני אוהב לתת בטרנסים :twisted:
עכשיו אני שאלתי את החבר שלי מזה האוטו של אחיו הוא אמר לי שזה פיג'ו 206 ספורט XS אבל אני גם ראיתי פה שהרבה מדברים אל פולו GTI או V16 ופיג'ו 306 ומה אתם אומרם על טויטוה יאריס הדגם ספורט TS?