חברים, תודה רבה על העזרה, במיוחד לגיא ב. שנתן מדריך מפורט וצירף את הקבצים.
הפריצה היתה קלה מאוד יחסית אם עובדים לפי המדריך, הכל עבד חלק.
youtube & google play עובדים מעולה.
אבל עכשיו שאלות:
1. יש לי יונדאי אלנטרה גרסת אנדרואיד 4.4.2, האם יש דרך לשדרג את גרסת האנדרואיד לגרסא מתקדמת יותר, 6, 7 או 8?
2. ישנם מספר אפליקציות שלא עבדו כראוי, למשל: Yes Go, Mako ועוד, אני מניח שזה בגלל גרסת אנדרואיד ישנה.
האם מישהו מכיר את הבעיה?
3. האם מישהו יודע איך אפשר לסדר אפליקציות על המסך הראשי?