היי לכולם
אני חדש בפורום כאן ורציתי להתייעץ.
אני מקבל אוטוטו סופר סוויפט 18 מהחברה בצבע לבן פנינה.
עכשיו, חשבתי על ציפויים כאלו ואחרים מפני מפגעים חיצוניים/ או אפילו ללכת על מקרי קיצון כמו שפשופים וכו'.
השאלה האם יש כדאיות בדבר לרכב מהסוג הזה? אני בן אדם מאוד פדנט אבל מדובר בסכומי עתק של 2500-8000 (כשמדובר במדבקה לכל הרכב)
מה אני כן יכול לעשות כדי לשמר על נראות הרכב?
המלצות יתקבלו בברכה.
תודה לעונים