Jump to content

DanielORK

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DanielORK

  1. היי לכולם אני חדש בפורום כאן ורציתי להתייעץ. אני מקבל אוטוטו סופר סוויפט 18 מהחברה בצבע לבן פנינה. עכשיו, חשבתי על ציפויים כאלו ואחרים מפני מפגעים חיצוניים/ או אפילו ללכת על מקרי קיצון כמו שפשופים וכו'. השאלה האם יש כדאיות בדבר לרכב מהסוג הזה? אני בן אדם מאוד פדנט אבל מדובר בסכומי עתק של 2500-8000 (כשמדובר במדבקה לכל הרכב) מה אני כן יכול לעשות כדי לשמר על נראות הרכב? המלצות יתקבלו בברכה. תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...