Jump to content

DanielORK

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של DanielORK

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי לכולם אני חדש בפורום כאן ורציתי להתייעץ. אני מקבל אוטוטו סופר סוויפט 18 מהחברה בצבע לבן פנינה. עכשיו, חשבתי על ציפויים כאלו ואחרים מפני מפגעים חיצוניים/ או אפילו ללכת על מקרי קיצון כמו שפשופים וכו'. השאלה האם יש כדאיות בדבר לרכב מהסוג הזה? אני בן אדם מאוד פדנט אבל מדובר בסכומי עתק של 2500-8000 (כשמדובר במדבקה לכל הרכב) מה אני כן יכול לעשות כדי לשמר על נראות הרכב? המלצות יתקבלו בברכה. תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...