Jump to content

Dhp_venom

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

הנקודות של Dhp_venom

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. למכירה ציוד עבור GOLF GTI MKV 1. אנטי-רול קדמי ואחורי EIBACH 1500 2. קואילאובר KW V2 – 2500. (נדרש זוג בולמים אחוריים חדשים – עלות מוערכת של 1500 ש"ח) 3. סט Powerflex קדמי מלא ותושבת מנוע. חדש לחלוטין. לא הורכב על הרכב. 1100ש"ח לפרטים נוספים ניתן לפנות בפרטי. דויד
  2. מספר דברים 1. לבוא ולומר זה הודעה ראשונה הוא בא להוציא קיטור וכאלה. מיותר. לא לעניין. מי שלא מכיר אותו חבל לומר דברים ללא ביסוס. 2. הבן אדם עשה לכם טובה. שיתף אותכם. לא חייב לכם כלום. רוצים קחו בעצתו. לא רוצים עשו מה בראש שלכם. 3. רבים פה שופטים כאילו היו שמאים בעצמם שנים. כאילו עצם היותו שמאי מונעת ממישהו לבוא ולנסות להשחיל אותו. 4. בנושא השמן. הטענה כי מוסך ממלא שמן שהינו מאושר וטוב מספיק. זאת טעות. בזמנו היה ניסיון לתת לי שמן EUROL או משהו בסגנון ע"י המוסך המורשה. מבדיקה שעשיתי מול גורמים בגרמניה. השמן אומנם מאושר, אך לא מתאים לעבודה מאומצת. אז כמובן שכאשר הרכב יתקלקל צ'מפיון היו הראשונים לצעוק נעשה שימוש לא סביר ברכב או כל שטות אחרת. כאשר הבעייה בכלל בהם. מצב גרוע יותר זה שתיגמר האחריות ואז כולנו נצעק שזה רכב לא אמין ויש בעיות. 5. רפידות. מזלנו שיש חיישן שמצב שחיקה של הרפידות. נדלק כאשר נשאר עוד 4 מ"מ. גבול נסיעה זה 2 מ"מ. הנתונים מתוך ELSAWIN, שזה קו המנחה לטיפול הרכב. מסקנה שאני מבין, כי היה לו עוד זמן על הרפידות הללו מבלי החלפה מיידית. זו דעתי בנושא.
  3. יש לך אולי דרך להסביר לי איך אני מוצא את פתח הניקוז הזה. לחילופין מוסך שיכול לעזור בעניין.
  4. כשאני אומר נבדק. הכוונה לקח שהרכב נכנס למוסך מורשה. עבר בדיקה. נאמר כי לא נמצא בעייה בצינור אבל עשו ניקוי בכל מקרה. אם הם עשו ע"י לחץ אוויר אני לא יודע לומר. לגבי לנושא של עיבוי והפרש טמפרטורה. זה נראה לא סביר. כי זה מגיע למצב של זליגת מים רצינית לאחר נסיעה ממושכת. גם לי יש את הנטייה לחשוב כי הצינור עדיין סתום חלקית. לכן רציתי לדעת אם יש איזה שרטוט או אויר איפה אני מוצא אותו.
  5. צינור ניקוז נבדק ועדיין ישנה את הבעייה.
  6. תאור בעייה: נזילת מים לתוך הסלון ברגע הפעלת המיזוג. 1. אם למישהו יש רעיונות לסיבה מדוע זה קורה? 2. שרטוטים של פירוק וגישה לכיוון המדחס של המזגן. משהו בסגנון ELSAWIN עבור VAG רק לסיטרואן. אני פשוט לא יודע אם קיים כזה דבר ואיפה אפשר להשיג. 3. מקום באזור הדרום (עדיפות באר שבע) מתמחה בסיטרואן.
  7. Dhp_venom

    בעייה במנועי VW 1.4 TSI?

    המלצה אישית שלי לפתוח השרשור. כנראה אתה לא תקבל רכב חדש למרות כל המתרחש. מה כן תוכל לדרוש. זה פיצוי הגון בעבור הזמן שאתה מבזבז לסדר את הרכב. שנית תדרוש שיתנו לך אחריות לפחות על המנוע, מרגע התקנת המנוע ולא עד גמר האחריות. דבר נוסף, אם אתה נתקל בבעייה מול התנהלות צ'מפיון. תנסה לשלוח מייל ישירות לגרמניה. לי אישית זה עזר מספר פעמים.
  8. אני מהמר על ג. יוני תתחיל לשלוט בעצמך. לא יודע איזה אבקה אתה יכול לשים. כי דם לא ממש יורד אפילו בכביסה. תזרום עם זה. תעשה עיצוב חדש. כתמים אדומים בכל הרכב.
  9. מניסיון אישי. היו לי כמה סוגים של דאנלופ. כולל SPORT MAXX. הצמיג הינו באמת טוב. אם משתמשים בו בצורה סבירה. חסרונות מהותיים. ראשית הדופן מאוד רכה, השחיקה מאוד מהירה של הדופן. ללא קשר בכלל TW שלו. זה מתבטא בירידה משמעותית של יכולת האחיזה בסיבוב אחרי זמן די קצר. חסרון נוסף, תחת מאמץ ממושך. כשהצמיג חם, יש נטייה לקרעים. כמובן זה לא נסיעה בדיוק רגועה אבל זה עדיין קרה לי רק בסוג זה צמיג. אחרי מעבר של כמה חברות של צמיגים. כרגע אני אם R1R. אין בכלל ספק ביכולת שלו. אכן השחיקה די גבוהה. אבל היא לפחות הרבה יותר אחידה. שלא כמו בהרבה צמיגים שצריך להחליף רק בגלל שהכתף נשחקה. בסופו של דבר זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך. כך בחשבון שאם יש לך חיבה לנסוע מהר בסיבובים. צריך צמיג שיש לו דופן קשה יותר. שווה גם לעשות כיוון פרונט לפי דרישה אישית. בהצלחה
  10. כיוון שהחלפת. לפחות לי נראה שאתה מבין בעניין. תוכל לפרט יותר בנושא האנטירולים. בטוח שזה יתרום. לפי מה שאני מבין אתה עשית השוואה של סוגים שונים. תוכל לספר על איזה רכב בוצעה השוואה. מה הסוגים השונים. איזה בדיקות עשית. מה התוצאות שקיבלת.
  11. מצד אחד אתה אומר לא לצאת בהצהרות. כאשר כמה שורות אחרי זה אתה מחליט שהוא לא יודע/מבין באנטירולים. למה? אתה בטוח שהוא לא מבין, כי הוא חדש בפורום? אכן הפורום נועד ע"מ ללמוד ולהחכים. אישית גם אני נעזרתי בו יותר מפעם אחת. יש פה אנשים שמבינים עניין ועוזרים. אבל אם נמקד את הבעייה. כמה אנשים באמת החליפו פה אנטירולים שונים ע"ג אותו הרכב וחיפשו הבדלים. ביצעו מבחני השוואה מול חברות שונות. אשמח מאוד לדעת שאני טועה. רובנו שואבים את המיידע מאתרים בחו"ל כי שם המבחר גדול יותר ונגיש יותר. סביר יותר לפגוש השוואה מול כמה וריאציות.
  12. זה טעות רצינית מאוד לחתוך קפיצים! אחרי שכבר הסבירו פה איך לשפר אחיזה בצורה נכונה. אין הגיון במעשה שלך. חוץ מניסיון לחסוך כסף. שעלול לצאת לך ביוקר. מתוך רצון ללמוד. איך בדקת את הנושא של חיתוך הקפיץ? לגבי אנטי רולים. אני בדעה של ללכת על משהו מוכר שנבדק בתנאי מעבדה ובשטח.
  13. אני תמיד שמח לראות מוניות בכביש. במיוחד בצבע כחול. בני ציפיתי לראות אותך בשבת. צריך להתייעץ איתך על כמה נושאים. יכול להיות שאחרי זה כבר לא תהיה כל כך מהיר.
  14. אני כבר יודע מה הולכת להיות ההשקעה הבאה שלי ברכב
×
×
  • תוכן חדש...