לא נהגתי בסלריו. נהגתי בספייס סטאר.. היא מרעישה - גם שומעים את המנוע חזק ובנוסף הבידוד רעשים שלה לא משהו בכלל.. אני הסתדרתי עם זה אבל טרמפיסטים שנסעו איתי חשבו שאחד החלונות פתוחים.
הגיר שלה רציף שלדעתי זה יתרון אבל כנראה הרעש נובע גם מזה..
בסלריו ישבתי אך לא נהגתי. מבחינת מרווח היא מרווחת וגם הבגאז' גדול. הפלסטיקה שלה לא איכותית בכלל.. לא שבספייס סטאר זה מי יודע מה אבל בסלריו הרגיש לי פחות איכותי.
מניסיון עם רכבים עם הילוכים רובוטים כמו פיאט 500, זה משהו מציק בהתחלה צריך להתרגל, אני לא אהבתי אבל יש כאלה שאין להם בעיה עם זה.