התרעות שווא קורות מהתקנה לא טובה של המערכת.
בנוסף יש התרעות שווא שהם קיימות כי בכל זאת יש מצבים לדוגמא בכיכר שהמערכת עלולה לתת התרעות שווא.
לגבי הוזלת הביטוח ממה שאני יודע ניתן לקבל גם על מערכת מצלמה בלבד.
מבחינת יכולות הרדאר יותר טוב
א.שמש מסנוורת
ב.גשם או ערפל וחושך מוחלט
ג.טווח כיסוי של 140 מטר קדימה לעומת 100 מטר במצלמה
רוב הנהגים מסתפקים במערכת מצלמה כי היא יותר זולה.
גילוי נאות אני יועץ מכירות באיוואקס.
ורוב הלקוחות שלי שאני מציע להם את הרדאר לא רוצים את המצלמה. כמובן בלי להתייחס ליכולת הכלכלית וכו'
Sent from my m8 using Tapatalk