שלום לכולם.
אני מחפש רכב באזור ה 40- 60 אלף
אחרי שעות בחיפושים אחרי מידע, אני עדיין תקוע ולא יודע על איזה רכב לעצור.
אני מחפש רכב אמין ובטיחותי (אם אפשר אז גם מהנה), כאשר אין לי דרישות מסוימות מהגיר או המנוע.
עברתי על המון מכוניות והחלטתי לעצור על :
קורולה 2000-2002 (עשיתי המון טלפונים, והרב נמכרו. נשארתי עם כמה בודדות שאפשר לבדוק)
מאזדה לאנטיס2000-2002 ( מעדיף את הF אבל הביטוח שלו גבוה בהרבה מהסדאן)
VW גולף ו VW בורה (לא יודע אליהם הרבה)
ראיתי גם צרפתיות חמודות אבל כולם מסביבי אומרים שהאמינות על הפנים. נושא הפוקוס גם ירד בגלל התקלות שראיתי שיש במודלים בשנים שאני מחפש (תקנו אותי אם אני טועה), אני אוהב מאוד את הסיוויק אבל הביטוח יקר מאוד, על היונדאים למיניהם גם החלטתי לוותר.
מחכה להמלצות
תודה מראש