באמצע נסיעה הופיעה לי תקלה רכב מזייף מגמגם ומספר נורות נדלקו בתצוגה.
מדובר ברכב שבורלט קרוז שנת 2010.
יש לי אפליקצית engi שמראה טעינת יתר אלטרנטור 14.8 -15.1 ואזהרה על זיהום אוויר.
התקלה באה והולכת לסרוגין תוך כדי נסיעה.
האם טעינת יתר יכולה לגרום לרכב לזייף בנסיעה או שמדובר בתקלת מחשב מנוע ?
אשמח לקבל עזרה.