Jump to content

אבי.ב.מ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי.ב.מ

  1. באמצע נסיעה הופיעה לי תקלה רכב מזייף מגמגם ומספר נורות נדלקו בתצוגה. מדובר ברכב שבורלט קרוז שנת 2010. יש לי אפליקצית engi שמראה טעינת יתר אלטרנטור 14.8 -15.1 ואזהרה על זיהום אוויר. התקלה באה והולכת לסרוגין תוך כדי נסיעה. האם טעינת יתר יכולה לגרום לרכב לזייף בנסיעה או שמדובר בתקלת מחשב מנוע ? אשמח לקבל עזרה.
×
×
  • תוכן חדש...