Jump to content

אבי.ב.מ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אבי.ב.מ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. באמצע נסיעה הופיעה לי תקלה רכב מזייף מגמגם ומספר נורות נדלקו בתצוגה. מדובר ברכב שבורלט קרוז שנת 2010. יש לי אפליקצית engi שמראה טעינת יתר אלטרנטור 14.8 -15.1 ואזהרה על זיהום אוויר. התקלה באה והולכת לסרוגין תוך כדי נסיעה. האם טעינת יתר יכולה לגרום לרכב לזייף בנסיעה או שמדובר בתקלת מחשב מנוע ? אשמח לקבל עזרה.
×
×
  • תוכן חדש...