Jump to content

יונתן יונתן

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יונתן יונתן

  1. תודה על התשובה די ברור לי שלא ניתן לאפיין את הבעיה מהתיאור שנתתי אך קראתי בכמה מקומות שמקור התקלה עשוי להיות בתוכנת ניהול ההילוכים במחשב הרכב. עד כמה זה ריאלי ? ולצעד הבא (והכואב) אם הולכים לקראת טיפול ,שמן הסתם לא הולך להיות זול האם למסור את האוטו למכון גירים שזו העיסוק וההתמחות הבלעדית שלהם או שמא לתת אותו למוסך מורשה של פולקספאגן ששם יש להם את המכשור הכי מתאים לאבחן בעיות ולפתור תקלות . אשמח לשמוע דעות שנות בתודה מראש
  2. תודה על התשובה אשמח אם מישהו יוכל לתת התייחסות ליתר הדברים
  3. שלום. אשמח לקבל עצה בקשר לבעיה שיש לי בגיר של האוטו . מדובר בפסאט 2008 FSI גיר אוטומאטי . האוטו עבר כ- 155 אלף ק"מ די הרבה זמן שבנסיעות קצרות או ארוכות כשהאוטו מאט ומוריד הילוך מחמישי לרביעי בעת ההורדה הגיר מקבל מכה שמורגשת היטב. זה קורה רק מחמישיי לרביעי ולא בשום מצב אחר כשהאוטו מאיץ ומעלה הילוכים - לא מופיעה הבעיה . יש נסיעות שההחלפה היא חלקה אבל ברוב המקרים פעם או פעמיים הגיר נותן מכה . מה זה יכול להיות ?! ומה כיוון הטיפול בבעיה ? אשמח לשמוע מנסיונם של אחרים בתודה מראש
  4. שלום לכולם יש לי אפלאוז שנת 91 אוטומאטית דגם LS שקניתי לא מזמן (אני מאלו שהולכים אחורה בשנים) יש לי כמה שאלות/בקשות ,אשמח אם מישהו יוכל לעזור בעניין 1.הפכתי את אינטרנט כולל אתרים בחו"ל ועדיין לא מצאתי ספר רכב לאוטו אשמח אם למישהו יש כזה ומוכן לתת (כולל בתשלום) או יודע להפנות אותי הלאה .לא משנה עברית או אנגלית 2.האם זה השנתון (91) שבו נראה לראשונה האפלאוז בארץ או שזה קרה שנה קודם ? 3.האם תיבת ההילוכים בת 3 הילוכים או 4 ? 4.ישנו קרע קטן במושב הנהג משמאל למשענת ראש (היכן שהריפוד איננו קטיפתי) והספוג מבצבץ החוצה יש למישהו רעיון לתיקון ? בתודה מראש לעונים
  5. הפסים שיש הם הכתמים ובעצם הקילופים שהשאיר הנוזל ולא להיפך מה זה apc ואיפה משיגים את זה?
  6. עכ"פ באקספלורר זה כן עובד טוב . אולי בעית גרסא/רכיבים אצלי בכרום וכדומה.. ?
  7. תודה על העזרה רק חבל שלא ציינתם שהאתר איננו תומך בדפדפן כרום ששם חסרות הרבה אופציות שיש באקספלורר.
  8. מדובר ב-keeway blackster הייתי במוסך ולהם נראה הפתרון של החלפת בולמים די מוזר שאחרי 2200 ק"מ בלבד ,הבולמים מתקלקלים אבל יש אחריות לשמחתי ,אטפל במסגרת הזו תודה רבה לכל המגיבים
  9. אשמח לקבל טיפ בעניין באופנוע שלי הבולמים האחוריים חורקים תחת עומס (האופנוע בן שנה וחצי) זה מתבטא בעת שאני מתיישב על האופנוע או כשאני נוסע על פסי האטה . ניסיתי לשמן את גוף הבולמים עצמם בתרסיס wd-40 וכמו גם בנקודות החיבור של הבולמים לגוף האופנוע אבל תוצאות אין ! למישהו יש רעיון מה עושים ?
  10. המדריך שקיים מתייחס לפורמט הישן (המדריך מ-2014) בפורמט החדש לא מצאתי אפשרות להעלאת קבצים אשמח לעזרה בעניין
  11. אשמח אם למישהו יש רעיון בעניין על הקונסולה מול המושב ליד הנהג נשפך נוזל ריח שקילף את השכבה ושהשאיר סימנים כפי שניתן לראות בתמונה איך מסלקים את הסימנים הללו (מכוער ומעצבן יחד)
  12. שלום אני יכול לתרום מעט לעניין היתה לי בדיוק את אותה הבעיה באוטו שלי מותקנת קודנית של פויינטר ( וככל שחלף הזמן הייתי צריך ללחוץ חזק יותר ויותר ובחורף המצב החמיר עד שכמעט לא היתה תגובה. בתוך הקודנית יש מעגל מודפס עם פחמים שעם הזמן מתבלים ובחורף הגומי שממנו עשוי לוח המקשים מתכווץ (כמו כל חומר בטמפרטורה נמוכה). חשבתי לשנות את הקוד ולעבוד עם הלחצנים שכן מתפקדים אך עלות החלפת לוח המקשים 80 ש"ח (רדיו צליל ירושלים) ולכן העדפתי כבר להחליף לחדש ולקנות לעצמי שקט להרבה זמן ואולי אפשר למצוא בפחות מ-80 אם קצת מסתובבים .
  13. שיערתי שזה ינוע לכדי פי 3 קרי,15 אלף כנראה שההערכה שלי לא היתה ריאלית . אולי אתמקד יותר בשוק המקומי תודה רבה על חוות הדעת
  14. שלום לכולם אני מתחיל את צעדיי הראשונים בעולם האספנות ישנה פיאט 127 מאיטליה שלא דורשת שום השקעה ,שאותה אני רוצה להביא לארץ עלות הקניה כ-5000 ש"ח האם מישהו מניסיונו ידע לומר לי לאיזה סדר של עלות סופיית אני צפוי להגיע ? כל העיסקה תלויה בכך אשמח לקבל תגובות תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...