Jump to content

יונתן יונתן

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יונתן יונתן

  1. תודה על העצות אני אוהב להגיע למוסך עםהבנה וכיוון המוסכניק שאצלו אני מטפל -נאמן עליי ואעפ"כ . כשאמרת סליל התכוונת ל- IGNITION COIL ?
  2. שלום לכולם אולי מישהו נתקל במשהו כזה או דומה ,או חווה תופעה שתיכף תתואר אשמח לשמוע מניסיונם של אחרים יש לי פסאט 2008 גיר אוטומאטי מנוע אטמוספרי(FSIׁׁׂׂׂ) . לפני כמה ימים אחרי יום ארוך שהאוטו חנה , הנעתי אותו ,ואז האוטו גימגם אם אפשר לתאר את זה כך ז"א עבד בקפיצות ומאוד לא חלק . היום בבוקר יצאתי מביתי נכנסתי לאוטו והנעתי אותו. ומייד נשמעו רעשים מוזרים מכיוון המנוע עם רעידות חזקות -משהו שמזכיר עבודה של מכונת כביסה ביתית בזמן סחיטה כעבור כ-15 שניות המנוע נכנס לעבודה סדירה כאילו לא קרה דבר המשכתי איתו לעבודה כחצי שעה נסיעה והכל בסדר גמור . אם למישהו יש רעיון/כיוון על מהות הבעיה ,אשמח מאוד לשמוע בתודה מראש
  3. נעדרתי לפרק זמן מהפורום ואני רואה את התגובות הנוספות . האפלאוז בשבילי זו נוסטלגיה ונוסטלגיה כידוע היא רגש. יש לי רכב נוסף וחדיש יותר שאיתו אני עושה את רוב השימושים אז ברור שעצם האחזקה של הרכב היא לא חשיבה כלכלית לאחרונה גם השלמתי צביעה בכנף ועשיתי לאוטו גם ווקס בקיצור,משקיעים אהבה בתחביב
  4. חלפו כשלושה שבועות מאז החלפת השמן גיר מראש הסיכויים להשיג פתרון ע"י החלפת שמן גיר (ואצלי לא הוחלף במלואו) היה נמוך כפי שב- י.ס גירים אמרו לי אלא שיש לי חדשות מפתיעות ! אני נוסע באוטו כמעט יום יום ואיזה פלא הבעיה נעלמה כלא היתה .! אין חבטות, גם לא מכות ואפילו לא נקישות הייתי פסימי וכעת אני שמח וטוב לב אז כמו שיאני מהתגובה הקודמת אומר שאסור להספיד את המוח גיר! לפעמים כדאי להתחיל מהפתרון ההקל והזול את הכבד והיקר. תודה רבה לכולם
  5. לגבי מקום הייצור -המוצר מגיע מגרמניה אך בעיון מדוקדק צויין שהוא מיוצר בדרום אפריקה. אני לא מכיר את המוצר אך יתכן שמדובר במוצר טוב -מי שהתנסה בו יוכל לומר לקחתי את האוטו שיתבוננו בו כמה אנשים שמצויים בתחום וכיום התובנות שלי הן שניסיתי להסיר שריטות ושפשופים עמוקים וכפי הנראה זו הסיבה שהפוליש לא נותן תוצאה ועל כן קניתי תרסיס צבע לפי קוד הרכב שאיתו אצבע את הכנף שכולו מתקלף ופוליש בוודאי שלא יועיל כאן ,ואותם מקומות עם שריטות ושפשופים הומלץ לי שלא לגעת בהם. תודה רבה על העצות שקיבלתי
  6. תודה על התגובות כאן אני מבין שהמחיר ששילמתי הוא מיחר לא רע בכלל .. ניחמתם אותי ..
  7. בסופו של דבר הזמנתי ספר רכב/מדריך מהאיביי ממתין להגעה של זה תודה רבה
  8. אני יכול לומר כמעט בוודאות שהחלקים לא מקוריים . לא בדיוק משנה לי כמה לקח על עבודה או כמה על חלקים (הוא יכול לשחק עם זה איך שהוא רוצה ) הסך הכללי שהוא 1830 ש"ח איך נשמע ?
  9. תודה רבה קובי אני מירושלים ועושה את הצעדים הראשוניים שלי בתחום .. אתה חושב שהבעיה במוצר ולא בצורת העבודה ? אין לי בעיה להוציא עוד כמה עשרות שקלים ויותר מכך ובלבד שיהיו תוצאות .. הזמנתי אפליקטורים מיקופייבר ואם תמליץ לי ספציפית על פוליש איכותי גם אם הוא יקר אשמח לשמוע
  10. שלום לכולם. רציתי לשמוע דעות של חברי הפורום , האם המחיר נמוך/יקר/ממוצע. מדובר בדייהטסו אפלאוז שנת 91 ,עשיתי אתמול טיפול שכלל : 1.החלפת רצועת תזמון 2.משאבת מים 3.רצועות מנוע (3 במספר) לזה התווסף נוזל קירור+פקק סוגר רדיאטור הטיפול נעשה במוסך כללי שילמתי 1830 ש"ח כולל מע"מ מה דעתכם ??
  11. תודה על התגובה. חלק מהשריטות היו שפשופים וחלק אחר שריטות קלות המפוזרות פה ושם . אנסה לעבוד עם אפליקטור מיקרופייבר ונראה אם יש שיפור אני מתלבט האם להשתמש בפוליש חול(נמזג לקופסה נטולת שם) שגם אותו קניתי או שלהמתין עם זה ורק אם לא הצלחתי עם המיקרופייבר אז לעבור לזה (גם מבין שעם פוליש חול יש סיכון לצבע ). אשמח לתשובה
  12. שלום אשמח אם מישהו יעזור לי מניסיונו קניתי פוליש לרכב -כפי המצולם בתמונה המצורפת. ניקיתי את האוטו ומרחתי על כמה מקומות עם שריטות ושפשפתי עם צמר גפן.ואין תוצאות.האם לא עבדתי נכון או שאולי משחת הפוליש לא מתאימה. אשמח לתגובות בתודה מראש.
  13. תודה אלון לחצתי על FULL SITE כפי שהמלצת ואיזה פלאים זה עשה עכשיו רואים ברור יפה ונורמלי ויש את כל סרגלי הכלים שהיו חסרים קודם תודה על הטיפ
  14. אלך בכיוון של צביעה נקודתית ואראה איך אני ממשיך משם תודה על כל הטיפים כאן באתר
  15. אוקיי. אני מבין מכם שבמקומות עם החורים וחלודה משמעותית ועמוקה -זה כבר עבודה לפחח במקומות האחרים שיוף וצביעה בגוון זהה לצבע המקורי ישפר מאוד את המצב ואם עברתי את שלב השיוף והצביעה ומה לגבי פוליש ו-וקס ? האם פוליש נחוץ או שווקס בלבד יקנה לאוטו מראה אחיד(יצטרף לאזורים האחרים עם הפןליש והווקס)?
  16. תודה על התגובות. במקרה שלי יש מקומות שהצבע חדר עמוק עד כדי חורים בפח וסוג של מתכת נפוחה אני מבין שזו כבר עבודת פחחות אך ישנם מקומות שאת החלודה הסרתי עם נייר זכוכית דק ועל זה צבעתי וכעת אחרי שהאוטו עבר פוליש עם ווקס -זה די בולט לעין שאנסה לשפשף עם נייר זכוכית ועל זה צביעה עם פוליש ו-וקס ?
  17. שלום לכולם אשמח ללמוד מנסיונם של אחרים יש לי פיאסטה שנת 87 אספנות לפני קרוב לשנה קניתי את האוטו במצב סביר-ירוד גם מכנית ,גם הצבע וגם מצבו בפנים . ניסיתי לסדר את אותו על כמה שיכולתי הרבה מקומות במרכב הרבה היו עם חלודה וכל הצבע של האוטו היה סדוק ומוחספס . עליתי על "פטנט" קניתי תרסיס צבע לבן וצבעתי את האזורים החלודיים ,קיבלתי מראה סביר יותר אך בהבדל גוון ביחס להצבע המקורי . זה היה טוב לי עד היום אך הנה בא היום שהחלטתי להשקיע יותר באוטו לקחתי את האוטו למתקן שטיפת מכוניות ששם עושים פוליש וביקשתי שיעשו לי פוליש ו-וקס באוטו העלות היא 400 ש"ח (נשמע הגיוני,לא?). האוטו עדיין בטיפול אך כשבקרתי אתמול במקום ,האוטו אכן נראה כבר הרבה יותר טוב, אלא שבאותם מקומות שריססתי צבע הפוליש לא הצליח להסיר את את השכבה הזאת והבדלי הצבע בולטים לעין . וכעת נשאלת השאלה האם יש דרך להסיר את שכבת הצבע הזו? אולי פחח יוכל לסדר את זה ? אשמח לקבל הצעות לטיפול בבעיה תודה מראש לכל המגיבים .
  18. אני מסכים עם קו המחשבה שלך אלא שלא היו אינדיקציות מהתקלה עצמה שמשום מה אתמול לאורך כל היום ההילוכים עבדו מצויין אני די מציאותי ואם תחזור התקלה באמת שלא יהיה מנוס מלהחליף את המוח שכולל בין היתר החלפת השמן כולו . נקווה לטוב אגב, רשמת שהזמנת מוח מאיביי. בסיכום כל ההוצאות ,בכמה אחוזים זה חתך לך במחיר ? תודה על התגובה
  19. שלום ובוקר טוב. האם האתר נתמך ע"י כל סוגי הדפדפנים ? כשאני פותח את האתר באינטרנט אקספלורר 11 אני מקבל את דף הבית בתצוגה מסויימת וכשאני עובד עם כרום גרסא 63.0.3239.13 התצוגה שונה משמעותית אני מצרף תמונות כפי שזה נראה אצלי אשמח שתאירו את עיניי תודה רבה
  20. היום שלי היה גדוש בפעילות בחיפוש פתרון לבעיית הגיר זה תחיל הבוקר שנסעתי למוסך "מכונית"מורשה פולקספאגן בתלפיות ירושלים הם היו אדיבים(יועץ שרות -אלי) ואחרי שתיארתי את הבעיה,ביקשתי סריקת תקלות במחשב שכפי שנמסר לי טלפונית עלותה כ-500 ש"ח (יקר בעליל).המנהל קבע שיש צורך שמדובר בהחלפה של גיר ולא שום דבר אחר והעלות מעל 10000 ש"ח אמרתי תודה רבה נפרדתי מהם . משם המשכתי ל-קובי גירים שיושב ממש בצד השני של המבנה שכדי להגיע אליו פשוט ממשיכים עם הכביש . עשה רושם של ממוחה גדול ולאחר תיאור הבעיה אמר שרוב הסיכויים שמדובר במוח הגיר שעלותו 3500 אלף ש"ח אך יש סיכוי קטן שמדבור בגיר עצמו (המכני) שהחלפתו תעלה 6000 ש"ח . ולגבי חיבור למחשב הוא יקח לי כ-250 ש"ח אך הוא לא רואה טעם לעשות את זה כי הסריקה לא תגלה דבר התרשמתי לטובה. משם המשכתי לצדוק גירים שנמצא קרוב אליו באותו האזור תיארתי את הבעיה ,והוא ביקש לנסוע להתרשם מהבעיה(מראה רצינות). נסענו ונסענו ולרוע מזלי(כן כן ,מאוד רציתי שתופיע ה הבעיה ) האוטו החליט להתנהג יפה ובבדיקה הכל נראה טוב, המהלכים עברו חלק ויפה כפי שמוקדם יותר היה בנסיעה מביתי אל המוסך (כ-40 דקות נסיעה ). הוא שיתף אותי בלבטיו אמר שאפשר להחליף שמן גיר וסיכוי מסויים שיפתור את הבעיה כמו כן אמר שהמוח גיר שיש אצלי הוא משופר ועמיד יותר אך כפי הנראה אין מנוס מלהחליף מוח גיר שככל הנראה יפתור את הבעיה דבר שיעלה לי כ-4000 ש"ח. בשלב הזה כבר נמוגו תקוותי מפתרונות אלגנטיים כמו חיבור מחשב עדכוני תוכנה או איפוס מערכות . הוא פשוט אמר שהמחשב לא יראה כלום משום שמדובר בחלקים מכניים . נפרדתי ממנו להתייעצויות וחזרתי לעבודה . חיפשתי בפורומים מכון גירים מומלץ ומצאתי המון המלצות על י.ס גירים בצומת סגולה צלצלתי לשם ענה לי יניב,הסברתי לו את הבעיה אמר לי להגיע עם האוטו ולהשאיר אותו לבדיקה . שמתי פעמיי אליהם ,הגעתי אליהם (אחרי שהסתבכתי בדרך בגלל ה-WAZA שתעתע בי) .פגשתי ביניב וזה פנה אלי בחביבות ואמר לי להכניס את האוטו פנימה .תדלקתי בתחנה סמוכה והכנסתי את האוטו ופגשתי את ספי ,סיפרתי לו על הבעיה .יצאנו לסיבוב עם האוטו ושוב האוטו לא "שיתף פעולה" (אולי לא התפללתי מספיק ) ,חזרנו והוא ניתח את המצב . אמר שאם הולכים על מוח גיר זה ב-90% יפתור את הבעיה אלא שהעלות היא 4000 ש"ח אפשרות אחרת היא להחליף שמן גיר ולחזור על פעולה וזה יעלה 1200 ש"ח אך הסיכוי לפתרון הוא קטן . בסוף בחרנו באפשרות הזולה של להחליף שמן גיר עד כמה שאפשר בפעם אחת (40% מהישן לא נוקז) וזה עשוי לטפל בשבבים קטנים שיוצרים סתימה וגורמים לחבטה בהילוך . העלות היתה כ-520 ש"ח עבודה +שמן (לטעמי קצת הרבה לאור העובדה שזמן העבודה היה כ-15-20 דקות אבל אם זה פתר את הבעיה זה היה שווה כל גרוש) אני חייב לציין שספי היה תכליתי נתן הסברים מניחים את הדעת ופרש בפניי את כל האפשרויות כולל הצעה מתחשבת שאם הולכים לטיפול שמנים גדול ואח"כ אצטרך להחליף מוח גיר כ- 30-40% אחוז מהעלות תקוזז מהמחיר של המוח . נפרדתי ממנו ושמתי את פעמיי לירושלים . יצאתי ברגשות מעורבים עם דילמות האם השמן פתר את בעיה או לא פתר ,איך אדע ? כי היה לי יום טוב עם הגיר והתקלה לא הופיע (למורת רוחי) והתשובה לכך תהיה ימים יגידו....
  21. תודה רבה על התגובות והעצות . אשתדל לעדכן בפתרון כאשר אעבור את השלב הזה
  22. תודה על הקישור לאיביי זה יכול בהחלט לבוא בחשבון אם כי אני מעדיף שיהיה ספציפית לדגם שלי (שנת 91 LS אוטומאטי)
  23. אני יותר צריך ספר נהג-כזה שבא עם הרכב אם יש משהו כוללני יותר כמובן שאשמח בדקתי שוב אם יש ספר היינס לרכב לא מצאתי הכי קרוב שמצאתי זה מועדון דייהטסו ששם מציעים ספר workshop book בצ'כית זה כבר גדול עלי
  24. לא מצאתי ספר היינס לאפלאוז אם נתקלת אשמח שתיתן לי קישור לדף
×
×
  • תוכן חדש...