תודה לעונים.
קודם כל - אין לי פגיעה בסוציאליות. בניגוד להרבה חברות הייטק, הרכב אצלנו הוא "on top" המשכורת, ואם אני לא לוקח, אני פשוט מקבל יותר בברוטו, שבכל מקרה לא מופרש, כך שהסכומים שרשמתי הם נטו לחלוטין, כולל כל המסים, פגיעות וכו'.
לגבי רכישת רכב כמו הונדה גאז' או כל רכב אחר בן 3-4, בהנחה שאסע 15-20 אלף בשנה - מה תהיה העלות השנתית שלו כולל דלק?
לפי כל מיני מחשבונים ברשת, זה בין 2500 ל-3000, כך שזה לא כזה רחוק מהמחיר של הנירו בליסינג (ובשביל 350 ש"ח תוספת בחודש אני מעדיף ליסינג). יכול להיות?