Jump to content

A_159_M

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי A_159_M

  1. הייתה לי בעיה דומה בסיאט איביזה 2011 1.4, ברגע שזה קורה לך שוב נסה לשחק עם כל המתגים וסוויצים שיש ברכב. בסיאט הבעיה הייתה בכיבוי והדלקה של אורות הדרך, כשהגעתי למוסך ישר אמרתי לבחור שטיפל ברכב שכנראה הבעיה שם. החליף לי את כל המנגנון (במסגרת האחריות) והבעיה לא חזרה.
  2. מקפיץ.. המלצות על פוליש ווקס לאלפא רומאו 159 אזור המרכז
  3. הקפצה, רכב - אלפא רומאו 159, מצבר 72 אמפר אם זה רלוונטי. תודה מראש,
×
×
  • תוכן חדש...