הייתה לי בעיה דומה בסיאט איביזה 2011 1.4, ברגע שזה קורה לך שוב נסה לשחק עם כל המתגים וסוויצים שיש ברכב.
בסיאט הבעיה הייתה בכיבוי והדלקה של אורות הדרך, כשהגעתי למוסך ישר אמרתי לבחור שטיפל ברכב שכנראה הבעיה שם.
החליף לי את כל המנגנון (במסגרת האחריות) והבעיה לא חזרה.