Jump to content

גדי גרניט

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גדי גרניט

  1. תוספת...התופעה קורת במהלך כל הנסיעה ללא קשר לחום המנוע. המנוע עובד כמו שעון שווצרי ועשה 150000
  2. תודה על התגובה ....לפי מיטב ידיעתי שופץ אבל בהוראות ביקשו להחליף שמן אורגינלי פעם בשנה. מכיוון שעברה שנה והתחילו התופעות שאליהם דיברתי אני חושב להחליף את השמן במוסך כאשר אני משגיח. הבעייה היא מה שמו של השמן הנ"ל
  3. שלום לכולם! הנני חדש בפורום וכבר שאלתי את השאלה אבל לא כל כך הצלחתי לפתוח ולהגיב ...אבל עכשיוהכל עובד כמו מכונית יפנית. יש לי פולו קלאסיק שנת 2001 אוט' היא אצלי מעל שנה והוחלף לה "מוח" של תיבת ההילוכים לאחרונה החלה תופעה של כמו "עצירה" בין כביכול בין השני לשלישי .הרכב הוא דגם פולו קלאסיק מנוע 1600 100כ"ס. יש לי כמה שאלות: 1. מה עלול לגרום לתופעה? 2. באיזה שמן תיבת הילוכים צריך להשתמש ? 3. מה תדירות ההחלפה של השמן הנ"ל? 4. איזה פילטר שמן צריך לתיבה הנ"ל ? מודה לכולם
  4. הרכב נמצא בחנייה פרטית תחת השגחה .....וגם מזגן ורדיאטור מהווים סיכון
  5. גם לי קרה את אותו הדבר לקחתי שואב אבק/נוזלים שאבתי כמה שאפשר לקחתי פן תליתי אותו עם חוט למגיני שמש הפעלה במקום מקורה שעתיים ....כמו חדש
  6. מה מצב המצבר ?? כמה שנים הוא אצלך ?
  7. קודם כל תודה!! הדגם המדובר הינו דגם קלאסיק מנוע 1600 100כ"ס אוטומטי זה לפי הספר
  8. שלום לכולם! הנני חדש בפורום לי יש פולו קלאסיק שנת 2001 אוט' היא אצלי מעל שנה והוחלף לה "מוח" של תיבת ההילוכים לאחרונה החלה תופעה של כמו "עצירה" בין כביכול בין השני לשלישי . יש לי כמה שאלות: 1. מה עלול לגרום לתופעה? 2. באיזה שמן תיבת הילוכים צריך להשתמש ? 3. מה תדירות ההחלפה של השמן הנ"ל? 4. איזה פילטר שמן צריך לתיבה הנ"ל ? מודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...