שלום לכולם!
הנני חדש בפורום וכבר שאלתי את השאלה אבל לא כל כך הצלחתי לפתוח ולהגיב ...אבל עכשיוהכל עובד כמו מכונית יפנית. יש לי פולו קלאסיק שנת 2001 אוט' היא אצלי מעל שנה והוחלף לה "מוח" של תיבת ההילוכים
לאחרונה החלה תופעה של כמו "עצירה" בין כביכול בין השני לשלישי .הרכב הוא דגם פולו קלאסיק מנוע 1600 100כ"ס.
יש לי כמה שאלות:
1. מה עלול לגרום לתופעה?
2. באיזה שמן תיבת הילוכים צריך להשתמש ?
3. מה תדירות ההחלפה של השמן הנ"ל?
4. איזה פילטר שמן צריך לתיבה הנ"ל ?
מודה לכולם