Jump to content

SkeletonBoy

  • הודעות

    75
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SkeletonBoy

  1. התקנה של מה בדיוק? חלק מהקירקושים זוהו כפתחי איוורור או פלסטיקה מסביב להגה, אבל חלק עדיין מצליחים להפתיע אותי. חייב להגיד שציפיתי לרמת פלסטיקה הרבה יותר גבוהה בסקודה אוקטביה.
  2. שלום אנשים, קניתי סקודה אוקטביה 2013 יד שניה לפני כחודש. הרכב עבר את כל הבדיקות כמו שצריך לפני הקניה וכמובן שגם עשיתי נסיעת מבחן על הרכב. כשבועיים אחרי הקניה התחילו להופיע רעשי קרקוש מכל מיני פלסטיקים בדשבורד. לפעמים אני אפילו לא מצליח לזהות את מקור הרעש, מה שיותר מחרפן אותי. זה נחשב נורמלי ברכב הזה? יכול להיות שהתעסקו עם הדשבורד וזו הסיבה לרעשים? איך ניתן לבדוק את העניין? תודה אנשים.
  3. על אילו מסמכים בדיוק מדובר? יש מסמך רשמי מקובל?
  4. הרכב הוא יד ראשונה. היה כ3 שנים בבעלות היד הראשונה "חברה", ואז כחודשיים אצל סוחר רכב. הסוחר טוען שהרכב היה בליסינג מימוני אצל אדם פרטי. מחפש לבדוק אם זה נכון.
  5. לא מופיע ברישיון הרכב "השכרה/החכר", אבל הבעלים הקודמים הם "חברה". הרכב משנת 2013. ניתן להסיק שזה ליסינג מימוני?
  6. שלום אנשים, איך ניתן לברר את היסטורית הבעלות של רכב? בבדיקה של היסטורית הרכב ברישיומט הנתונים הם מאוד כלליים... למשל: בעלים קודמים - "חברה" איזו חברה? זה יכול להיות ליסינג מימוני שהבעלים הם החברה המממנת (בנק). אולי ליסינג תפעולי שהבעלים הם החברה עצמה. אולי בכלל חברת השכרת רכב. בקיצור... לא מאוד מועיל. יש דרך לקבל מידע יותר מפורט? תודה אנשים.
  7. ועכשיו ברצינות...
  8. שלום אנשים, מה אומרת i ירוקה בלוגו של ה-tsi על סקודה אוקטביה, 1.2, שנת 2013? תודה אנשים.
  9. 5 דלתות, אוטומט, מודל 2013 בערך.
  10. שכחתי לציין, הכוונה היא לריו 5 דלתות.
  11. מי מבין שני הרכבים שבכותרת הוא העדיף בעיניכם? מדובר על מודל 2013. תקציב משוער - 55K. תודה.
  12. ציפיתי שאסטרה תהיה פחות חסכונית משאר הרכבים המוצעים. בכל זאת מדובר על משפחתית ולא על סופר-מיני. מוכן להתפשר מעט בנושא צריכת הדלק אם היא מצטיינת בשאר הנושאים האחרים - בפרט עלות אחזקה ואיבוד ערך במכירה חוזרת.
  13. אני גר באזור חיפה, אבל לא בחיפה עצמה. תנאי הנהיגה לא יהיו עליות של 30 מעלות כל הזמן. חוץ מזה, בהנחה ועליות מקשות על כל הרכבים (לפחות בקטגוריה הזו), אפשר לקבל המלצה על בסיס השיקולים שציינתי? אשמח גם להתייחסות בנוגע לאסטרה. תודה.
  14. ה-i25 והסוניק ידועות כלא מאוד חסכוניות. בסה"כ אין לי צורך ברכב סדאן ואני חושב שישנן אופציות טובות מהסוניק ברשימה שהצעתי.
  15. שלום אנשים, אני מחפש רכב סופר מיני, או משפחתית קטנה, אוטומטית, יד שנייה בטווח של 55-60k. מחפש שנתון די עדכני, מניח ש-2012-2013 יכנס בתקציב. חשובים לי בעיקר עלות אחזקה סבירה חסכוניות בדלק. בנוסף, אני גר באזור חיפה אז חשוב רכב שיידע להתמודד עם העליות. חשבתי על הרכבים הבאים: סיאט איביזה סקודה פאביה יונדאי i20 קיה ריו פולקסווגן גולף או פולו אופל אסטרה 5 דלתות (1.4 טורבו) על איזה רכב הייתם ממליצים? (כמובן שניתן גם להכניס לרשימה רכבים שלא חשבתי עליהם). האופל קצת קוסמת כי אפשר למצוא אותה במחירים ממש זולים בשוק יד 2, אבל אני לא מכיר את האוטו מבחינת טיפולים או אחזקה. אני גם תוהה אם יהיה קל למכור רכב כזה אח"כ. תודה אנשים!
  16. למען הסר ספק, סקודה פאביה 2012 אוטומט. מומלץ או לא? המגיב הראשון קצת הפתיע אותי אם ההמלצה השלילית החריפה.
  17. ניסאן מיקרה והונדה ג'אז הם לא רכבים יפים בעיניי. אם ההתלבטות כרגע היא בין i20 לבין יאריס, כאשר היאריס כמובן יקרה יותר עבור אותו שנתון, על מה הייתם ממליצים?
  18. הפיקנטו קצת קטנה לי ואת הספייס סטאר אני לא ממש מכיר. מישהו יכול להמליץ על מה עדיף ללכת - i20 או יאריס? יש עוד רכבים שכדאי לשקול?
  19. יצא לי לנהוג על האיביזה והפאביה. רכבים מהנים סה"כ, אבל אני חושש מהאחזקה שלהם. על הטויוטה ועל ה-i20 לא יצא לי לנהוג עדיין.
  20. מחפש אוטומט. אם אני לא טועה, הטויוטה יאריס מגיעה עם גיר רציף החל ממודל 2012 - תקנו אותי אם אני טועה.
  21. שלום חברים, אני יודע שהנושא הזה נטחן עד דק, אבל אני מחפש המלצה לרכב סופר מיני עד 60000 ש"ח. הדרישות הן אמינות, אחזקה זולה, ושיהיה חסכוני ככל שניתן. אני גם עובד וגר באזור חיפה, אז רצוי מנוע שידע להתמודד עם העליות. בעיקרון הרכבים שחשבתי עליהם עד כה הם: סיאט איביזה/סקודה פאביה, יונאי i20, וטויוטה יאריס. השנתון שאני מחפש הוא 2011-2012. אשמח להמלצה על רכב שיוכל להיכנס בתקציב. תודה!
  22. מצטער להתפרץ לפוסט שהוא לא שלי, אבל התכוונתי לבקש המלצה עם אותן הדרישות בדיוק, ונראה לי שעדיף שכל ההמלצות יהיו מרוכזות יחד. בנוגע ל-i20, כבר שמעתי שהיא לא מאוד חסכונית (סביבות 10 ק"מ/ליטר משולב), אבל גם שמעתי שהמנוע עצלן ומתקשה מאוד בעליות. יש אמת בשמועה? אגב, הכוונה ב-VAG היא הרכבים של קונצרן פולקסוואגן? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...