שלום אנשים,
אני מחפש רכב סופר מיני, או משפחתית קטנה, אוטומטית, יד שנייה בטווח של 55-60k.
מחפש שנתון די עדכני, מניח ש-2012-2013 יכנס בתקציב.
חשובים לי בעיקר עלות אחזקה סבירה חסכוניות בדלק. בנוסף, אני גר באזור חיפה אז חשוב רכב שיידע להתמודד עם העליות.
חשבתי על הרכבים הבאים:
סיאט איביזה
סקודה פאביה
יונדאי i20
קיה ריו
פולקסווגן גולף או פולו
אופל אסטרה 5 דלתות (1.4 טורבו)
על איזה רכב הייתם ממליצים? (כמובן שניתן גם להכניס לרשימה רכבים שלא חשבתי עליהם).
האופל קצת קוסמת כי אפשר למצוא אותה במחירים ממש זולים בשוק יד 2, אבל אני לא מכיר את האוטו מבחינת טיפולים או אחזקה. אני גם תוהה אם יהיה קל למכור רכב כזה אח"כ.
תודה אנשים!