יש לי את הרכב 3 שנים גם שנת 2011
צריכת דלק 12.5-13 בנסיעה רגועה יחסית כאשר 40 אחוז בתוך העיר ו60 אחוז מחוץ לעיר.
חוץ מבלאי טבעי וטיפולים לא רואה מוסך גם מהסטוריית טיפולים לא היו בעיות מיוחדות , מאוד מרווח בתא הנוסעים והבגאז ענק, נוח יחסית בידוד רעשים סביר +
אבזור חיישני גשם ותאורה בקרת אקלים מפוצלת ובקרת שיוט חלונות חשמל נפתחים בלחיצה.
מנוע 2000 אל תצפה לצאת ראשון מהרמזור אבל ברגע שאתה מאמץ את המנוע ולוחץ על הדוושה תקבל כוח סביר ואין בעיה לצאת לעקיפות.