היי לכולם,
אנחנו זוג עם יונדאי i10 קטנטנה וחושבים שכדאי להחליף לרכב בטוח וגדול יותר לקראת התרחבות המשפחה.
אנחנו נוסעים ממש קצת וכמעט הכל בעיר או בפקקים, באיזור ה-6K ק"מ לשנה.
מכיוון שביטחון ואמינות לפני הכל, חשבנו שאולי גיפון זאת אופציה טובה
תא מטען מכובד 380+, אך למרות זאת שהרכב לא יהיה בומבסטי מידי - נניח עד אורך 420~ בכדי שנוכל לשרוד את החניות בעיר
גיר לא רובוטי
אין צורך בהיברידי בגלל הקילומטרז הנמוך, אבל מוכנים להתפשר אם אין אופציות אחרות
מעדיפים רכב יחסית חדש, החל מ-2021
יכולים לחרוג מהתקציב, בעיקר אם הרכב יפני
ניסינו את הפיגו 2008 שעמדה בתנאים אך היא לא הייתה נוחה לאשתי. כרגע אנחנו מרגישים תקועים ונודה להכוונה
תודה!