טוב, עדכון, לא ניתן להוסיף חיבור USB לרכב הזה למערכת המקורית שלא מגיעה כבר עם חיבור USB מקורי, פירקו לי את הרדיו ואין אין אי אפשר!! רק עצבים יש לי מהרדיו המקורי של הרכב הזה
בקיצור, רכשתי מערכת מולטימדיה דאבל דין של JVC, שבוע הבא יתקינו לי אותה...
אז ככה, יותר מחודש אני שוברת את הראש בכדי להוסיף חיבור USB לדגם שיש לו רק AUX, אחרי חפירות רבות מצאתי את זה:
http://www.ebay.com/itm/251456925720?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
אמור לעבוד על מערכת מקורית של רכבי יונדאי וקיה.
בשביל לבדוק שזה באמת עובד צריך לפרק את הרדיו ולחבר מאחורה או למצוא גישה אחרת לחלק האחורי של הרדיו.
מי יכול לתת לי עצה על איך לגשת לשם/המלצה על מתקין/או אולי מישהו מהפורום פה יכול לעזור? כמובן בתשלום...
מקווה שזה הפתרון ויעבוד.
אם לא, האם ניתן להתקין רדיו דיסק איכותי/מולטימדיה שתהיה לי שליטה מההגה כמו שיש לי עכשיו על הרדיו?
תודה טום, אני בחורה...
תאריך הייצור זה שבוע 30 2015, נראה לי בסדר. הרכב נבדק במוסך והוחלף באמת מיסב לא תקין אבל זה היה לפני ההחלפה של הצמיגים... הם לא ממלאים לחץ אוויר תקין כשמחליפים צמיגים??
אהלן!!
היום החלפתי צמיגים ליונדאי i20 שלי. רכשתי טויו cf2. קראתי המון ביקורות עליהם באתרים בחו"ל ו95% היו מעולות. אנשים כתבו שהצמיגים מיוצרים ביפן, נוחים, אוחזים מעולה ושקטים. כאשר נסעתי הביתה מראשון לאשדוד על כביש 4, היה נדמה לי שהרגשתי רעש מוגזם מהצמיגים, כאילו שנסעתי על כביש מקורצף. זה משהו שאמור לקרות בצמיגים חדשים?? נעשה לרכב כיוון פרונט ואיזון גלגלים.
טוב, לא מצאתי את החיבור המתאים שיעבוד.
חקרתי המון באינטרנט ונראה לי שיש דרך לחבר חיבור USB חיצוני שיעבוד על המערכת המקורית של הרכב.
זה החלק שהזמנתי: http://www.ebay.com/itm/251456925720?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
אם לא יעבוד מקסימום הלכו לי 40 שקלים.
חחחח, אני אוהבת ניקלים רק לא בהגזמה. האם כל זה לא מוגזם מידי? לוחיות רישוי ניקל היו לי על הרכב הישן לא אהבתי... אולי אעשה מכסה דלק וידיות. מראות לא בא לי... מתלבטת לגבי פנסים. אני הולכת למרכז הציפויים, ברכב הקודם הם עשו עבודה טובה.
אהלן,
יש לי יונדאי i20 2013 בצבע שחור, מחר אני הולכת לעשות חלונות שחורים מאחורה וניקלים על הידיות של הרכב... האם כדאי להוסיף ניקלים עוד איפשהו או שזה מספיק? בא לי שהרכב יראה ממש יפה.. אולי על הפנסים מאחורה או שזה יותר מידי? מה אתם חושבים? חבל שאין ניקלים אדומים, ראיתי ניסאן ג'וק שחור עם תוספות של אדום על הידיות והמראות וזה מהמממםםםם!!!
דיברתי עם יונדאי שופ, לא הייתה להם תשובה... לפי מספר שלדה מצאתי את מספר החלק שמתסיים בj100, החלק שמצאתי מפירוק מסתיים בj000, בכל מקרה קניתי כי הבחור אמר שזה פורק גם מרכב זהה שנת 2013 כמו שלי. ביום שישי אנסה להרכיב ואקווה שזה יעבוד!! מקסימום יש לי שבוע להחזיר את החלק.
כי זה הכי נוח. את החלק מצאתי. השאלה אם צריך גם את הצמה או שברכבים החיבור מגיע וצריך להחליף רק את החלק?
ניסיתי לברר עם יונדאי שופ, עם מוסך יונדאי, עם חנויות שמתקינות מולטימדיה ובלי לפרק אף אחד לא יודע לתת לי תשובה...
או קיי, תודה, אנסה למצוא. זאת הבעיה, שהחלק הזה מגיע עם כמה קודים שונים למרות שהוא נראה אותו הדבר. מצאתי כמה כאלה באי ביי וכולם i20 וכל אחד מסתיים בקוד שונה.
שלום רב,
רכשתי יונדאי i20 2013 ויש לה רק כניסת AUX. ברצוני להחליף את החלק הנוכחי לחלק שמכיל גם כניסת USB אשר מגיעה בדגם המפואר יותר. איך אוכל לדעת מה מספר הדגם של החלק שאני צריכה כדי לחפש ולהזמין אותו? יש המון דגמים דומים
זה החלק שאני צריכה. תודה רבה למי שיעזור