Jump to content

Topaz Buzhish

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Topaz Buzhish

  1. קודם כל תודה על התשובה המפורטת. אני מעוניין לחבר את זה לבית פיוזים נטו בשביל האסתטיקה. השאלה אם אפשר לחבר גם בלי הערכה הזאת.. אם אני נותן לחשמלאי רכב לעשות את זה הוא אמר אפשר לחתוך את הראש של הכבל שמתחבר למצית, זה באמת אפשרי? שאלה נוספת איך בדיוק ה g sensor יעבוד אם הוא מחובר למקור שלא נותן לו מתח תמידי? תודה
  2. שלום לכולם. החלטתי לרכוש את ה-VIOFO A118C ורציתי לדעת אם זה לא יכול לגמור את מצבר אם אני מחבר אותו ישירות אליו כדי שה-G SENSOR יעבוד. יצא לי לראות את המוצר הבא : Dash Cam Hardwire Kit - Mini USB http://www.spytecinc.com/dash-camera-hard-wire-kit.html זה הכרחי כדי לחבר את המצלמה לא דרך המצת ? מישהו התנסה בזה ויכול לתת חוות דעת תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...