קודם כל תודה על התשובה המפורטת.
אני מעוניין לחבר את זה לבית פיוזים נטו בשביל האסתטיקה. השאלה אם אפשר לחבר גם בלי הערכה הזאת.. אם אני נותן לחשמלאי רכב לעשות את זה הוא אמר אפשר לחתוך את הראש של הכבל שמתחבר למצית, זה באמת אפשרי?
שאלה נוספת איך בדיוק ה g sensor יעבוד אם הוא מחובר למקור שלא נותן לו מתח תמידי?
תודה